۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۹:۰۹
کد خبر: 81242583
T T
۰ نفر
فرماندارعباس آباد از كم توجهي به استقرار ادارات دولتي در اين شهرستان انتقاد كرد

نوشهر- ايرنا - فرماندارعباس آباد از كم توجهي مسوولان نهادهاي ذيربط نسبت به استقرار تعداد زيادي از ادارات دولتي و غيردولتي از زمان شهرستان شدن اين منطقه انتقاد كرد.

'سيداميرحسيني جو ' روز يكشنبه به خبرنگارايرنا، گفت: با گذشت حدود پنج سال از ارتقاء بخش عباس آباد به شهرستان متاسفانه هنوز بسياري از مردم به علت استقرارنيافتن اين ادارات براي دريافت خدمات ناگزيرند با طي مسافت طولاني و صرف مبالغ هنگفت به شهرهاي همجوار به ويژه تنكابن بروند كه چنين رويه اي زمينه نارضايتي بيشترآنان را فراهم كرده است.

وي با اشاره به استقرار حدود 23 اداره دولتي قبل از شهرستان شدن عباس آباد، افزود: با وجود وعده هاي مديران استاني ادوار گذشته درباره استقرار ادارات دولتي پس از يكي دو سال از شهرستان شدن اين منطقه، اما تا كنون چنين نشده است.

وي اظهارداشت: اگرچه دراين مدت نسبت به استقرار تعدادي از دفاتر نمايندگي با هدف ارايه خدمات اداري به مردم دراين منطقه اقداماتي در دوسال اخير تاكنون صورت گرفته، اما مسوولان اين دفاتر به علت كمبود نيروي انساني و امكانات به اندازه مورد نياز براي رفع مشكلات مردم قدرت اجرايي لازم را ندارند.

فرماندارعباس آباد گفت : به عنوان نمونه اداره راه و شهرسازي جزو اداراتي است كه دراين منطقه دفترنمايندگي دارد اما مسوول اين نهاد درارايه خدمات عهده دار سه شهرستان يعني عباس آباد، كلاردشت و چالوس است كه با وجود مشكلات عديده در بخش راه متاسفانه جوابگوي نيازمردم منطقه نيست.

حسيني جو براي رفع اين مشكلات از مسوولان به ويژه مديران استاني خواست تا نسبت به تعيين تكليف استقرارادارات دولتي در منطقه اقدام كنند.

شهرستان عباس آباد با دارا بودن حدود 42 روستا ، سه شهر و جمعيتي بالغ بر 50 هزار نفردرغرب مازندران واقع است.ك/3

624/1535/608

سرخط اخبار استان‌ها