۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۸
کد خبر: 81240835
T T
۰ نفر
مردم استان البرز پیكر مطهر خلبان شهید را تشییع كردند

كرج - ایرنا- صدها تن از قشرهای مختلف مردم و مسوولان استان البرز، صبح امروز پنج شنبه پیكر مطهر شهید سرتیپ دوم خلبان 'سعید ذوالفقاری ' را با شكوه خاصی در شهر گرمدره این استان تشییع كردند.

به گزارش ایرنا، در این آیین كه همزمان با لیالی قدر و ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع ) برگزار شد، بار دیگر عطر شهادت در استان البرز پیچید و مردم روزه دار پیكر مطهر یكی دیگر از فرزندان شهید ایران اسلامی را از محل حوزه 127 بسیج گرمدره تا گلزار شهدای این شهر مشایعت كردند.

خانواده های معظم شهدا ، فرماندهان نظامی اعم از ارتش ، سپاه ، نیروی انتظامی ، نیروی هوایی ارتش و بسیجیان در این مراسم باشكوه پیكر پاك این خلبان شهید و دلاور ارتش اسلام را درآغوش كشیدند.

این آیین با شكوه كه با عزاداری و سوگواری برای شهادت نخستین پیشوای شیعیان جهان حضرت علی (ع ) و شهدا همراه بود، حال و هوای خاصی به استان شهید پرور البرز بخشید.

به گزارش ایرنا، پیكر این حماسه آفرین ارتش اسلام ، پس از تشییع در گلزار شهدای شهر گرمدره كرج آرام گرفت .

یك فروند هواپیمای نظامی آموزشی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه هفته جاری در آسمان استان فارس دچار سانحه شد و در این حادثه شهید سرتیب دوم خلبان سعید ذوالفقاری و سرگرد یاسر محمدیان از خلبانان ارتش اسلام به شهادت رسیدند.ك/3

691