۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۹:۱۵
کد خبر: 81205391
T T
۰ نفر
فرماندار فيروزكوه از راه اندازي شعبه مستقل پست بانك در ارجمند خبر داد

دماوند- ايرنا- فرماندار شهرستان فيروزكوه از راه اندازي شعبه مستقل پست بانك در بخش ارجمند از توابع اين شهرستان خبر داد.

'ابوالقاسم مهري' روز سه شنبه در گفت وگو با ايرنا، با اشاره به برپايي نشست مشترك فرماندارن فيروزكوه، دماوند و پرديس به همراه نماينده دماوند و فيروزكوه در مجلس شوراي اسلامي و مسؤولان ارشد وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، پست، پست بانك، شركت مخابرات و شركت هاي همراه اول، دوم و سوم در روزهاي گذشته، اظهاركرد: در اين جلسه مسائل و مشكلات مبتلابه شهرستان ها در اين حوزه ها بررسي شد.

وي گفت: مقوله هايي همچون تعطيلي مراكز مخابرات روستايي، نبود خدمات بانكي در بخش ارجمند و نبود اداره پست مستقل در اين بخش، از جمله مشكلاتي بود كه با حضور مسؤولان مربوطه مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

مهري افزود: در اين جلسه مقرر شد 9 دفتر مخابراتي روستايي در نقاط مختلف شهرستان فيروزكوه به بهره برداري برسد.

وي ادامه داد: با بازديد انجام شده مسؤولان، مقرر شد يك شعبه پست بانك مستقل در شهر ارجمند داير شود كه با هماهنگي هاي انجام شده با شهرداري و شوراي اسلامي اين شهر، در هفته هاي آتي به بهره برداري مي رسد.

نماينده عالي دولت در شهرستان فيروزكوه اضافه كرد: همچنين به منظور داير كردن يك باجه پست بانك در تمامي روستاهاي متقاضي شهرستان از جمله 'سرانزا'، 'طرود' و 'زرين دشت' به منظور ارائه خدمات بانكي، پولي و مالي و اعطاي وام و تسهيلات اعلام آمادگي شد.

وي تصريح كرد: انجام اين مهم علاوه بر تضمين سلامت مبادلات پولي، رفع مشكلات و رفاه عمومي اهالي منطقه را به دنبال دارد.

مهري خاطرنشان كرد: احياء شركت مخابرات و پيگيري راه اندازي اداره پست مستقل در بخش ارجمند، ديگر دستور كار اين جلسه بود كه در آينده اي نزديك عملياتي مي شود.

فرماندار شهرستان فيروزكوه در خاتمه ابراز اميدواري كرد؛ با اهتمام جدي مسؤولان محلي و مراجع فرادستي، شيريني خدمات دولت را حتي در اقصي نقاط شهرستان به آحاد مردم بچشانيم.

شهرستان فيروزكوه داراي دو بخش مركزي و ارجمند و پنج دهستان بزرگ 'پشتكوه'، 'حبله رود'، 'شهرآباد'، 'قزقانچاي' و 'دوبلوك' است.

تهرام/8142/1457/

سرخط اخبار سیاست