۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۲۰:۲۰
کد خبر: 81196136
T T
۰ نفر
زیباكلام: دولت یازدهم در مذاكرات هسته ای پیروز می شود

تهران- ایرنا- «صادق زیباكلام» استاد دانشگاه و تحلیلگر مسایل سیاسی و بین المللی با تاكید بر اینكه دولت یازدهم در مذاكرات هسته ای پیروز می شود، گفت: مذاكرات نتیجه بخش است و اگر به نتیجه نرسد، شگفت زده خواهم شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، زیباكلام عصر سه شنبه در حاشیه مراسم ترحیم پدر محمد قوچانی در جمع خبرنگاران با بیان اینكه ایران و آمریكا بطور جدی اهتمام دارند تا مساله هسته ای را حل و فصل كنند، افزود: مساله هسته ای، موضوع مهمی است ‌و چنانچه دولت آقای روحانی موفق شود كشور را از باتلاق و گرداب هسته ای بیرون بكشد، خدمت بزرگی به كشور كرده است.

وی به عملكرد دولت یازدهم در 9 ماهه گذشته از صفر تا 20 نمره 16 داد و در پاسخ به این پرسش خبرنگار ایرنا كه چرا به عملكرد دولت تدبیر و امید نمره16 می دهید؟ گفت: برای اینكه مساله هسته ای مهم است و اگر آقای دكتر روحانی بتواند كشور را از باتلاق و گرداب هسته ای بیرون كشد، بزرگترین خدمت را به كشور انجام داده است.

این فعال سیاسی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینكه به خود اعتدال چه نمره ای می دهید؟ اظهار داشت: نمره آن هم 16 است.

وی در پاسخ به سوالی درباره عوامل پیروزی آقای روحانی در 24 خرداد 92 چه بود؟ گفت: رد صلاحیت آقای هاشمی رفسنجانی، كناره گیری عارف، درخواست حمایت از مردم در انتخابات، حمایت صریح و علنی آقایان هاشمی و خاتمی از روحانی و مهمتر از همه سوءمدیریت هشت ساله اصوالگرایان از مهمترین دلایل پیروزی آقای روحانی بود.

سیام/ 9136/1058
۰ نفر