۴ خرداد ۱۳۹۳، ۲۳:۲۷
کد خبر: 81177414
T T
۰ نفر
محسن رضایی: مذاكرات هسته ای مورد تایید رهبری است وازآن حمایت می كنیم

كرمانشاه - ایرنا - دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مورد تایید بودن مذاكرات هسته ای و تیم مذاكره كننده كشورمان با 1 + 5 از سوی رهبرمعظم انقلاب، گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام از این مذاكرات حمایت می كند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'محسن رضایی' در جلسه شورای اداری استان كرمانشاه كه در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: دولت آقای روحانی با صداقت كامل در حال پیش بردن مذاكرات هسته ای است و به رغم كارشكنی هایی غربی ها و دیگر طرفین مذاكرات، رییس دستگاه دیپلماسی و تیم مذاكره كننده كشورمان در حال پیشبرد مذاكرات هستند.

وی در این جلسه كه یكشنبه شب برگزار شد، با اشاره به مواجه كشورمان با جنگ اقتصادی كه از سوی دشمنان نظام بر ایران اسلامی تحمیل شده است، خاطر نشان كرد: این یك امتحان بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی است كه پیروزی و سربلندی در آن ، برای آینده كشور اثرگذار خواهد بود.

رضایی همچنین ادامه داد: اگر امروز خود را به الگوی تولید جهانی نرسانیم ، سال ها عقب خواهیم افتاد و دیگر توان رقابت با قدرت های جهانی را در بعد اقتصادی نخواهیم داشت بنابراین ضرورت دارد تا با تمام توان برای پیروزی در جنگ اقتصادی با دشمن تلاش كنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاكید بر اینكه ایران اسلامی دوران سرنوشت سازی را پیش رو دارد، اظهار كرد: بسیاری از ملت ها بدنبال اثبات شایستگی و توانمندی های خود هستند تا ثابت كنند روی پای خود می توانند به موفقیت ها و پیشرفت های زیادی دست پیدا كنند كه نمونه آنها كشورهای چین و كره جنوبی هستند.

وی یادآور شد: هر چند شرایط امروز كشورمان بواسطه تحریم های اقتصادی دشمنان با این كشورها كاملا متفاوت است اما با این حال باید ثابت كنیم كه ما نیز در چنین شرایط سخت اقتصادی، می توانیم روی پای خود ایستاده و به توسعه و شكوفایی دست یابیم.

رضایی گفت: خودكفایی اقتصادی با اجرای اقتصاد مقاومتی كه از سوی رهبر معظم انقلاب تبیین شده است ممكن خواهد بود ولی باید برای تحقق آن تلاش كنیم تا بتوانیم روی پای خود بایستیم.

وی با بیان اینكه امروز زمان منازعات سیاسی داخلی نیست و تمامی احزاب و گروه ها باید دست به دست هم برای موفقیت و عبور كشور از تحریم های دشمنان تلاش كنند، خاطر نشان كرد: اصلاح طلبان و اصول گرایانی كه خود را سرباز انقلاب و نظام و پیرو ولایت فقیه می دانند امروز باید حرف و گفته های خود را ثابت كنند.

رضایی افزود: دشمن با علم به اینكه ایران از لحاظ اقتصادی ضعیف تراز سایر بخش هاست، همین نقطه را هدف گرفته و بیشترین فشار را از این ناحیه به ملت ایران وارد می كند و اینك به تعبیر رهبر معظم انقلاب با یك جنگ تمام عیار اقتصادی روبرو هستیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنان خود، به ظرفیت ها و توانمندی های استان كرمانشاه اشاره كرد و گفت: این استان هم اكنون بیشترین صادرات غیر نفتی به كشور عراق را دارد ولی اطمینان دارم در كمتر از چهار سال، می تواند به صادرات 10 میلیارد دلاری به این كشور برسد.

وی همچنین از برگزاری همایش بزرگ اقتصاد مقاومتی در كرمانشاه خبر داد و گفت: در این همایش راهكارهای چگونگی تحقق اقتصاد مقاومتی بررسی می شود و از نظرات صاحب نظران بخش خصوصی و اقتصادی استفاده خواهد شد.

رضایی از حمایت مجمع تشخیص مصلحت نظام از توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر استان كرمانشاه خبر داد و تاكید كرد: كرمانشاه در دوران دفاع مقدس نقش خود را به خوبی ایفا كرد و امروز نوبت مسوولان است تا مشكلات بخش های مختلف این استان را بر طرف كنند.

7458/712 ** 1552
۰ نفر