۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۲۰
کد خبر: 81175549
T T
۰ نفر
حمله به اعتقادات و باورهای دینی مردم رویكرد جدید دشمن است

قزوین - ایرنا - فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حمله به اعتقادات و باورهای دینی مردم و فشار اقتصادی از جمله رویكردهای جدید دشمن علیه ملت رشید ایران است.

به گزارش ایرنا، سردار سرلشكر 'محمدعلی جعفری' روز شنبه در نشست گردان های امام حسین (ع ) سپاه كه در تیپ 82 سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد، افزود: ما باید تهدیدات دشمن را بخوبی بشناسیم، چرا كه شیوه تهدید دشمن از نظامی به فرهنگی تغییر یافته و امروز خدشه وارد كردن به فرهنگ، اخلاق و ارزشهای ملت ایران مهمترین اهداف بدخواهان ملت است.

وی اظهارداشت: نسل جوان جامعه ما با وجود تمامی تنگناها، در مقابل دشمن ایستادگی كرده و حضور پرشور مردم علیه فتنه 88 نمونه بارز این بصیرت و آگاهی بود و معتقدم اگر ایستادگی و وحدت مردم نبود خطرفتنه 88 بیشتر از هشت سال جنگ تحمیلی به كشور آسیب می رساند.

جعفری به سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره و بیان كرد: آزادسازی خرمشهر مرهون پایمردی رزمندگان، رهنمود امام راحل و تدابیر فرماندهان جنگ بود، زیرا با وجود اینكه توان كشور ما در برابر دشمن تا بن دندان مسلح به هیچوجه قابل قیاس نبود، ولی در طول هشت سال جنگ، غیر از سه ماهه اول همواره برتری متعلق به رزمندگان اسلام بود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح كرد: طرح شكست حصر خرمشهر طرحی بود كه توسط فرماندهان جوان و انقلابی طراحی و با پیروزی اجرا شد و با همین تفكر نیز در سال 64 حماسه والفجر هشت رقم خورد در حالیكه دشمنان آن سوی اروند رود با استقرار و تراكم امكانات تدافعی و گسترش میادین مین و ایذایی، تمام توان خود را برای جلوگیری از پیشروی رزمندگان بكار بسته بودند.

سردار جعفری اضافه كرد: دفاع مقدس تنها دفاع از خاك نبود، چرا كه هدف دشمن فقط تصرف خاك نبود بلكه هدف نابودی انقلاب و مدل حكومت دینی بود كه توسط مردم و به رهبری امام راحل تاسیس شده بود.

وی در پایان تاكید كرد: نتیجه هشت سال دفاع مقدس خودكفایی و خوداتكایی كشور، صدور انقلاب اسلامی به جهان و اثبات حقانیت و ایستادگی ملت ایران در برابر زورگویان بود.

7390/ 614/506
۰ نفر