۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۹:۳۸
کد خبر: 81169805
T T
۰ نفر

مطهری: دولت یازدهم در ریشه یابی حجاب خوب عمل كرده است

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۹:۳۸
کد خبر: 81169805
مطهری: دولت یازدهم در ریشه یابی حجاب خوب عمل كرده است

تهران- ایرنا- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عملكرد دولت یازدهم در زمینه حجاب و عفاف را مناسب دانست و گفت: دولت در ریشه یابی و پیدا كردن راه های اصلاح در موضوع پوشش و حجاب عملكرد مناسبی را داشته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «علی مطهری» عصر دوشنبه در حاشیه نشست شورای اجتماعی در جمع خبرنگاران درباره عملكرد دولت در زمینه حجاب و عفاف و موضوعات فرهنگی افزود: دولت یازدهم عملكرد خوبی در ریشه یابی برای حجاب و عفاف داشته ولی در بعد عملی ضعیف عمل كرده است.

عضو كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خواهان معرفی حجاب استاندارد از سوی دستگاه های فرهنگی، رسانه ملی و مسوولان ذیربط شد و گفت: باید بر آگاهی بخشی در حجاب استاندارد تاكید شود.

مطهری خاطرنشان كرد: اگر فعالیت مناسب در زمینه معرفی حجاب استاندارد انجام پذیرد، نیمی از مشكلات در این زمینه حل می شود و البته این به استثنای برخی ناهنجاری ها است كه می تواند ریشه روانی یا سیاسی داشته باشد.

وی خاطر نشان كرد: البته نیروی انتظامی می تواند در این زمینه به ناهنجاری های پوششی حجاب و عفاف ورود پیدا كند.

این نماینده مجلس نهم در پاسخ به اینكه آیا تمام موضوعات مرتبط با عفاف و حجاب فقط به دولت بستگی دارد؟ گفت: بیش از 95 درصد موضوع حجاب و عفاف بحث كارهای فرهنگی است و به دولت ربطی ندارد منتها وظیفه قوه مجریه در این باره كار اجرایی است.

سیام(3)**7261**م.ب**1572
۰ نفر