۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۰۶
کد خبر: 81148467
T T
۰ نفر
وضعیت شمشیرباز ربوده شده  در سیستان و بلوچستان در كمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی می شود

تهران-ایرنا-نایب رییس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت حامد صداقتی، شمشیرباز ربوده شده در محور خاش-ایرانشهر فردا یكشنبه با حضور مقامات ذیربط در این كمیسیون بررسی می شود.

منصور حقیقت‌پور روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: در جلسه ای كه امروز با علاءالدین بروجردی رییس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس داشتیم بنا شد كه تحقیق در مورد وضعیت این شمشیرباز به محمدرضا محسنی ثانی نماینده سبزوار كه مسوول پرونده مرزبانان ربوده شده از سوی كمیسیون بود، داده شود.

وی افزود: بنا شد تا فردا محسنی ثانی در این موضوع تحقیقات لازم را انجام دهد و گزارش این موضوع فردا در كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بررسی شود.

محمدرضا محسنی ثانی نماینده مردم سبزوار در این باره گفت: در این راستا هنوز به نتیجه ای نرسیدیم كه بتوان آن را اعلام قطعی كرد.

حمیدرضا پشنگ نماینده خاش در مجلس نیز درباره وضعیت پیش آمده می گوید: هنوز مشخص نیست این فرد به گروگان گرفته شده یا خیر؟ و انگیزه های ربایندگان احتمالی نیز هنوز مشخص نشده است ولی در این راستا مسوولان امنیتی در حال بررسی موضوع هستند.

سه جوان (محمد علی غفاری، حامد صداقتی و مهدی حسینی) كه با وسیله نقلیه شخصی از تهران به بندر چابهار سفر كرده بودند در روز چهارشنبه هفته گذشته و هنگام بازگشت از بندر چابهار در 60 كیلومتری شهرستان خاش در جنوب سیستان و بلوچستان خودروی آنها مورد اصابت بیش از 5 گلوله از ناحیه در و لاستیك جلو قرار گرفت كه محمد علی غفاری به دلیل اصابت گلوله به ناحیه سر و پا در این حادثه جان خود را از دست داد و از سرنوشت دو سرنشین دیگر این خودرو اطلاعی در دست نیست.

سیام**9121 ** 1418
۰ نفر