۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۴۰
کد خبر: 81135984
T T
۰ نفر
امام جمعه اصفهان: اصلاح اشتباهات گذشته مورد تاكید رهبر معظم انقلاب است

اصفهان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: اصلاح اشتباهات گذشته،مورد تاكید رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش دفتر نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، آیت الله 'سید یوسف طباطبایی نژاد' روز پنجشنبه در دیدار با 'محمدرضا عارف' افزود: با این وجود نباید از برخی انتقادات ترسید و یا برای از دست ندادن رای در دوره های بعد كاری را كه به صلاح مملكت نیست انجام داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بر استفاده درست از بودجه های دولتی تاكید كرد و گفت: درآمد حاصل از نفت، سرمایه ملی است و باید خرج مصارف زیربنایی و ساختاری كشور شود و مردم به روش غیرمستقیم بهره مند شوند.

وی از روند اعطای سبد كالا و واگذاری یارانه به مردم انتقاد كرد و افزود: دولت باید مبلغ زیادی را علاوه بر درآمد حاصل از هدفمند كردن یارانه ها به پرداخت یارانه به مردم اختصاص دهد كه پرداخت این پول به همه مردم كار اشتباهی است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تاكید كرد: این مبلغ یارانه كه ممكن است برای برخی حیاتی باشد در زندگی بسیاری از مردم اثری ندارد لیكن جمع شدن این مبالغ می تواند گره مشكلات بزرگی را در كشور باز كند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در این دیدار، نظام هدفمندی یارانه ها را طرح خوبی خواند و گفت: این طرح كه بسیار شجاعانه مطرح شد متاسفانه با عملكرد بد به انحراف رفت.

'محمد رضا عارف' افزود: بسیاری از افرادی كه با وجود تمكن مالی ثبت نام كرده اند بر این باورند كه پول نفت حق آنهاست و آنها مختارند تا حقوق خود را مدیریت كنند در صورتی كه این تفكر اشتباهی است.

وی گفت: ما باید از ارزش افزوده نفت استفاده كنیم نه از درآمد نفت، زیرا نفت جزو منابع ملی است و باید برای رفاه حال مردم و آیندگان از آن بهره برد.

د/510/ 607