۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۵:۲۳
کد خبر: 81135060
T T
۰ نفر
واریز 300 هزار تومان از مطالبات بازنشستگان كشوری در روز كارگر

تهران- ایرنا- مدیرعامل صندوق بازنشستگی كشوری با اشاره به تاكید وزیر تعاون ، كار و رفاه اجتماعی مبنی بر تسریع در پرداخت مطالبات باقی مانده بازنشستگان گفت: در این مرحله 300 هزار تومان از مطالبات بازنشستگان روز یازدهم اردیبهشت ماه به حساب بانكی آنان واریز خواهد شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی صندوق بازنشستگی كشوری ، «ایراندخت عطاریان» امروز با اعلام این مطلب افزود : تاكنون یك میلیون و 650 هزار تومان از معوقات بازنشستگان پرداخت شده و با احتساب پرداخت این مرحله مجموع معوقات واریز شده به حساب بازنشستگان مشمول به یك میلیون و 950 هزار تومان می رسد.

وی حمایت و پشتیبانی دولت تدبیر و امید در صدور مجوزهای لازم و تامین منابع مالی را نشانگر توجه و دغدغه دولت نسبت به معیشت بازنشستگان كشوری دانست و گفت: از نگاه دولت بازنشستگان با داشتن تجارب اجتماعی جایگاه ویژه ای در جامعه دارند و باید تمام امكانات و تمهیدات لازم برای بهبود وضعیت زندگی و رفاه حال آنان انجام گیرد.

وی تصریح كرد: خوشبختانه در بودجه 1393 در بخش خدمات رفاهی اعتبار قابل توجهی در نظر گرفته شده و بازنشستگان در ماه های آینده شاهد آثار و نشانه های تصمیمات و اقدامات دولت در جهت افزایش سطح رفاه حال بازنشستگان خواهند بود.

اجتمام(1)**9188**1436
۰ نفر