۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۰:۱۲
کد خبر: 81133951
T T
۰ نفر
گيرتس: تراكتورسازي و الاتحاد تيم هاي خوب گروه سي بودند

تبريز- ايرنا - سرمربي بلژيكي تيم فوتبال لخوياي قطر گفت: تيم هاي تراكتورسازي تبريز و الاتحاد عربستان تيم هاي خوب و قدرتمند گروه سي ليگ قهرمانان آسيا بودند كه حذف تيم ايراني برايم شگفت آور بود.

اريك گيرتس سه شنبه شب در كنفرانس خبري بعد از بازي با تراكتورسازي تبريز، افزود: من در ابتداي مسابقات فكر مي كردم لخويا و تراكتورسازي از اين گروه به مرحله بعدي صعود مي كنند كه چنين نشد و هر دو تيم از گردونه رقابت ها حذف شدند.

وي با اشاره به بازي دو تيم تراكتورسازي و الاتحاد در تبريز و مكه، گفت: اين دو بازي هر دو تيم را ديدم كه كيفيت بالايي داشت و دو تيم با تفكرات خوبي مقابل هم صف آرايي كردند كه البته تيم عربستاني حرفه گري كرد و صعود خود را به مرحله بعدي جشن گرفت.

گيرتس ادامه داد: تيم لخويا نيز قابليت صعود از گروه خود را داشت كه متاسفانه چنين نشد، اما سال آينده نيز در اين دوره از مسابقات حضور داريم و مي توانيم ناكامي امسال را جبران كنيم.

وي در خصوص بازي امروز نيز گفت: اين ديدار از اهميت چنداني براي ما و تراكتور برخوردار نبود و بيشتر به يك بازي دوستانه شبيه بود و البته نتيجه نيز برايمان چندان اهميتي نداشت.

ديدار تيم هاي تراكتورسازي تبريز و لخوياي قطر در زير بارش شديد باران و تگرك با نتيجه يك بر صفر به نفع تيم قطري پايان يافت.

در گروه سي ليگ قهرمانان آسيا تيم هاي العين امارات با يازده و الاتحاد عربستان با 10 امتياز به مرحله بعدي صعود كردند و تيم هاي لخويا با هفت و تراكتورسازي با چهار امتياز در رده هاي سوم و چهارم قرار گرفتند.

7236/587