۲ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۲۲:۰۱
کد خبر: 81133894
T T
۰ نفر
سرپرست فرمانداري جيرفت: وفاق و همدلي را مبناي كار قرار داده ايم

جيرفت - ايرنا - سرپرست فرمانداري جيرفت گفت: وفاق، همدلي و وحدت را مبناي كار قرار داده ايم و با استفاده از نيروهاي متخصص و دلسوز توسعه و آباداني منطقه را شاهد خواهيم بود.

به گزارش ايرنا، احمد اميني روش روز سه شنبه در نشست شوراي اسلامي شهر جيرفت افزود: اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي بايد در عمل محقق شود و بايد تمام تلاش خود را در اين راستا انجام دهيم.

وي با بيان اينكه اقتصاد و فرهنگ لازم و ملزوم يكديگر هستند، خاطرنشان كرد: بايد با برنامه ‎ريزي صحيح و دقيق در شهرستان زمينه حضور بخش خصوصي را فراهم كنيم.

وي با اشاره به اينكه ظرفيت ها و پتانسيل هاي بسياري در بخش هاي مختلف از جمله معدن، كشاورزي و گردشگري در شهرستان وجود دارد، گفت: بايد براي توسعه بيشتر شهرستان و استفاده از اين منابع عظيم بخش خصوصي را وارد ميدان كنيم.

اميني‎روش با بيان اينكه در بخش دام و طيور، كشتارگاه صنعتي و كنسانتره نيز سرمايه‎گذاري‎هايي در حال انجام است، بيان كرد: با توجه به تاكيد دولت و حمايت هاي استاندار و همكاري سيستم بانكي آماده هرگونه همكاري با بخش خصوصي هستيم.

وي ادامه داد: با توجه به قرار دادن آب، زمين، تسهيلات و هماهنگ بودن سيستم اجرايي شهرستان زمينه براي فعاليت سرمايه‎گذاران فراهم است و سال جاري براي شهرستان سالي با بركت خواهد بود.

وي با اشاره به وضعيت نامطلوب فضاي فيزيكي آموزشگاه هاي شهرستان، گفت: شوراي اسلامي شهر، شهرداري و اداره راه و شهرسازي شهرستان جيرفت در راستاي بهسازي فضاي فيزيكي با اداره آموزش و پرورش همكاري لازم را انجام دهند.

سرپرست فرمانداري جيرفت گفت: با توجه به كمبود اعتبارات بايد با درايت و برنامه‎ريزي مناسب اراضي بدون استفاده آموزش و پرورش تبديل به احسن شود تا بتوانيم مشكل كمبود فضاي آموزشي را برطرف كنيم.

وي با بيان اينكه هرچه اعتبار در آموزش و پرورش هزينه شود سرمايه گذاري محسوب مي شود بيان كرد: همانطور كه رهبر معظم انقلاب فرمودند فرهنگ مهمتر از اقتصاد است لذا آموزش و پرورش مهمترين دستگاه فرهنگي است و بايد دانش آموزان با فرهنگ ناب محمدي آميخته شوند.

اميني روش گفت: با توجه به شعار امسال از سوي رهبر معظم انقلاب، نگاه به آموزش و پرورش به عنوان مهمترين دستگاه فرهنگي بايد نگاه زيربنايي و زيرساختي باشد.ك/2

7444/8154/2624