۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۵۱
کد خبر: 81131510
T T
۰ نفر

گازرساني به 30 روستاي قزوين در سال جاري

۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۵۱
کد خبر: 81131510
گازرساني به 30 روستاي قزوين در سال جاري

قزوين - ايرنا - مديرعامل شركت گاز استان قزوين گفت: طبق برنامه ريزي امسال 30 روستاي قزوين با 23 ميليارد ريال اعتبار از نعمت گاز طبيعي بهره مند مي شوند.

'فتحعلي نجفي' روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: با اجراي عمليات گازرساني به روستاهاي ياد شده پنج هزار و 500 خانوار روستايي از نعمت گاز طبيعي برخوردار خواهند شد.

وي، با اشاره به بهره مندي 261 روستاي استان قزوين از گاز طبيعي، تاكيد كرد: سال گذشته با ادامه عمليات گاز رساني به روستاهاي اين استان 28 روستا با سه هزار و 300 خانوار و 18 ميلياردريال اعتبار از اين نعمت الهي بهره مند شدند.

اين مسوول، با اشاره به برنامه ريزي هاي اين شركت براي سال جديد اظهار كرد: هم اكنون عمليات اجرايي گازرساني به 49 روستا در استان قزوين با متوسط پيشرفت فيزيكي 70 درصد در حال انجام است.

وي با تاكيد بر بالا بودن ميانگين روستاهاي بهره مند از گاز طبيعي در استان قزوين نسبت به ميانگين كشوري، يادآور شد: هم اكنون ميانگين روستاهاي بهره مند از گاز طبيعي در اين استان 67 درصد است در حالي كه اين ميانگين در سطح كشور به 62 درصد مي رسد.

نجفي اضافه كرد: بهره مندي روستاهاي برخوردار از نعمت گاز در استان قزوين نتيجه ارايه برنامه ريزي مدون، پيگيري اجراي مصوبات، انگيزه بالاي كاركنان در اجراي مصوبات و در نتيجه بالا بودن ميانگين گازرساني به روستاهاي استان نسبت به سطح كشور مي باشد.

به گزارش ايرنا، هم اكنون در استان قزوين 310 هزار مشترك خانگي و دو هزار و 345 مشترك صنعتي و عمده از گاز طبيعي بهره مند هستند.

627/616