۳۱ فروردین ۱۳۹۳، ۸:۴۰
کد خبر: 81129336
T T
۰ نفر

پرداخت دوم هزینه سفر به حج 93 به تاخیر افتاد

۳۱ فروردین ۱۳۹۳، ۸:۴۰
کد خبر: 81129336
پرداخت دوم هزینه سفر به حج 93 به تاخیر افتاد

تهران-ایرنا- رییس سازمان حج و زیارت از به تاخیر افتادن زمان پرداخت قسط دوم هزینه سفر به حج تمتع سال 93 خبر داد.

سعید اوحدی روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود:براین اساس زائران می توانند از ششم اردیبهشت ماه برای پرداخت قسط دوم هزینه سفر به حج 93 به كاروان های مربوطه مراجعه كنند.

رییس سازمان حج و زیارت مدت زمان پرداخت قسط دوم هزینه سفر به حج سال 93 را یك هفته عنوان كرد و گفت: پرداخت نكردن قسط دوم در مدت یاد شده، به منزله انصراف از تشرف به زیارت خانه خدا در حج سال جاری خواهد بود.

اوحدی با یادآوری اینكه پیشتر هفته اول اردیبهشت ماه زمان پرداخت قسط دوم هزینه سفر به حج 93 اعلام شده بود گفت: امسال برای نخستین بارهزینه سفر به حج تمتع در دو قسط از زائران دریافت می شود كه قسط اول پنج میلیون تومان بود و اسفند سال گذشته از زائران دریافت شد.

رییس سازمان حج و زیارت افزود: مبلغ قسط دوم مابه التفاوت قسط نخست با درجه قیمتی كاروان انتخاب شده است.

وی حداقل و حداكثر هزینه سفر به خانه خدا در حج امسال را هفت میلیون و 800 هزار تومان و 10 میلیون و 600 هزار تومان عنوان كرد و گفت: كف قیمت ها نسبت به سال گذشته هیچ تغییری نكرده اما سقف قیمت ها حدود 250 هزار تومان افزایش یافته كه علت آن افزایش نرخ ارز است.

به تازگی نیز رییس سازمان حج و زیارت در نامه دیگری به وزیر حج عربستان سعودی درخواست افزایش دو هزار نفری سهمیه ایران در حج امسال را كرده است.

سهمیه ایران در حج امسال مانند سال گذشته حدود 64 هزار نفر است.

اجتمام(4)**9140**
۰ نفر