۳۰ فروردین ۱۳۹۳، ۱۷:۴۸
کد خبر: 81128928
T T
۰ نفر
برخي از مسوولان با مجمع خيرين مدرسه ساز كردستان همكاري نمي كنند

سنندج - ايرنا- رييس مجمع خيرين مدرسه ساز كردستان از عدم همكاري برخي از مسوولان دستگاه هاي اجرايي استان با اين مجمع انتقاد كرد و گفت: برخي از مسوولان نه تنها با مجمع همكاري نمي كنند بلكه در راستاي اجراي فعاليت هاي مجمع خيرين استان نيز مانع ايجاد مي كنند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، ابراهيم حسامي روز شنبه در جلسه شوراي آموزش و پرورش كردستان، درخواست اين مجمع از مسوولان استاني را تنها حمايت معنوي دانست و افزود: مجمع از نظر جذب خير و حمايت هاي مالي مشكلي ندارد و از دستگاه هاي اجراي استان نيز توقع حمايت مالي نداريم.

وي با اشاره به اينكه اعضاي مجمع خيرين مدرسه ساز استان بدون هيچ توقعي و تنها براي رضاي خدا و تعالي وضعيت دانش آموزان استان تلاش مي كنند، گفت: تنها توقع ما از دستگاه هاي اجرايي تسهيل در روند انجام فعاليت هاي مجمع است.

وي مجمع خيرين مدرسه ساز را ظرفيت و پتانسيل بسيار خوبي براي كمك به دولت در راستاي رفع مشكلات حوزه مدرسه سازي دانست و گفت: اكنون كه دولت با مشكلات اعتباري و بودجه اي مواجه است مي توان از ظرفيت هاي بخش مردمي جهت رفع مشكلات حوزه هاي مختلف بهره برد.

حسامي با اشاره به اينكه در زمينه جذب كمك هاي خيرين،در گذشته استان آخر كشور بوديم، گفت: با تلاش مجمع خيرين و مساعدت خيرين استان اكنون در جايگاه يازدهم كشور قرار داريم.

رييس مجمع خيرين مدرسه ساز استان كردستان، در ادامه به مشكلات متعدد مدارس استان كردستان اشاره كرد و گفت: اغلب مدارس مربوط به گذشته است و از اين رو دچار خرابي و فرسودگي شده اند.

حسامي اظهار كرد: هم اكنون نياز به ساخت حدود هزار و 800 كلاس جديد در استان داريم.

وي از حمايت هاي استاندار كردستان از مجمع خيرين مدرسه ساز استان قدرداني كرد و اظهار اميدواري نمود در سايه استمرار اين حمايت ها بتوان بسياري از مشكلات حوزه مدرسه سازي در استان را رفع كرد.

وي همچنين از اعضاي شوراي آموزش و پرورش استان كردستان خواست مدارسي كه توسط خيرين احداث مي شود به نام آنان ثبت شود و بدون هماهنگي آنان اين نام تغيير نكند.ك/3

7346/533