۲۹ فروردین ۱۳۹۳، ۱۷:۰۴
کد خبر: 81127593
T T
۰ نفر
اقتدار ملي يك كشور، هويت آن را حفظ مي كند

سبزوار- ايرنا- امام جمعه شهر روداب سبزوار گفت :اقتدار ملي براي حفظ كننده هويت يك كشور است.

به گزارش ايرنا، حجت السلام اسماعيل كياني مقدم در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر روداب سبزوار در سخناني روز ارتش و سالروز تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را گرامي داشت .

وي اظهار كرد: اقتدار حافظ هويت ،مايه عزت و وسيله رسيدن به آرمان ها است و تمام تلاش دشمن در جهت نابود كردن اقتدارملي كشورها مي باشد.

وي افزود: در مقابل زياده خواهي دشمنان بايد ايستاد و نبايد تسليم و عقب نشيني كرد بلكه بايد اقتدار ملي را افزايش داد.

امام جمعه روداب با بيان اينكه اقتدار ملي فقط به معناي اقتدار نظامي نيست ، گفت : بايد اقتدار علمي و اقتدار اقتصادي بدست آورد و قدرت اخلاقي ،اجتماعي و معنوي خود را بالا ببريم .

وي با اشاره به اينكه كسب اقتدار همه جانبه راه مقابله با زياده خواهي دشمن است ، اظهار داشت : اگر ملت ما مي خواهد درمقابل تهديدها بايستد نيروهاي مسلح در بخش هاي مختلف بايد روز به روز خود را تقويت كنند.

امام جمعه روداب به كارنامه درخشان سپاه و ارتش اشاره كرد و افزود: وقتي با ايمان و عقيده وارد ميدان شده و يك مديريت جهادي داشته باشيم مسلما پيروز خواهيم شد.

وي اظهارداشت: دشمنان كشور ما بدانند كه ما ذره اي از استقلال كشور، اقتدار ملي و عزتمان كوتاه نخواهيم آمد.

امام جمعه روداب همچنين خواستار تحقق نامگذاري سال 93 شد و گفت :امسال بايد در مسائل فرهنگي ،انقلاب ايجاد شود و در اين زمينه بايد از آموزش و پرورش و دانشگاهها شروع كنيم.

وي گفت : توقع ما از مراكز علمي كشور اين است كه اگر احيانا يك جوان كم اعتقاد وارد دانشگاه شد بعد از فارغ التحصيل شدن عميقا متدين و داراي تعهد ديني و اخلاق اسلامي باشد.

7499/659

سرخط اخبار استان‌ها