۲۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۰:۰۹
کد خبر: 81126091
T T
۰ نفر

سه كیلوگرم حشیش در همدان كشف شد

۲۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۰:۰۹
کد خبر: 81126091
سه كیلوگرم حشیش در همدان كشف شد

همدان - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان همدان گفت : ماموران این مجموعه در یك عملیات، موفق به كشف سه كیلوگرم حشیش شدند.

سرهنگ 'هادی قزوینه' روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به دنبال دریافت خبری مبنی بر انتقال مقادیری مواد مخدر از استان های مركزی به همدان موضوع در دستور كار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه كرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در حین كنترل خودروی های عبوری از مسیر تهران به همدان به راننده یك دستگاه خودروی پراید مشكوك شده كه فرمان ایست به آن دادند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان بیان كرد: ماموران در بازرسی از خودروی فرد مضنون موفق به كشف افزون بر سه كیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش شدند.

سرهنگ قزوینه اضافه كرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در این عملیات دو قاچاقچی را دستگیر و بعد از تشكیل پرونده آنها را راهی مراجع قضایی كردند.

وی تاكید كرد : سوداگران مرگ با ترفندهای مختلف از جمله اعتیاد آور نبودن استعمال مواد مخدر و تاثیر مواد مخدر از جمله حشیش بر زیبایی ظاهری سعی در فریب دادن جوانان و رونق بازار فروش خود هستند.

وی افزود : خانواده به عنوان نخستین پایگاه اجتماعی بهترین بستر برای آشنا كردن جوانان با مضرات گرایش به سمت مصرف مواد مخدر است و در این بین والدین باید فرزندان خود را از تبعات آلوده شدن به مواد مخدر آشنا كنند.

7525/576