۲۸ فروردین ۱۳۹۳، ۸:۵۳
کد خبر: 81126006
T T
۰ نفر
ارتش با تثبیت اقتدار تصویری قابل ستایش از خود به نمایش گذاشت

تهران- ایرنا- رییس سازمان پدافند غیرعامل در پیامی به مناسبت 29 فروردین ، از ارتش به عنوان نیرویی ظفرمند یاد كرد كه با تثبیت اقتدار، تصویری قابل ستایش از خود به نمایش گذاشت.

به گزارش سازمان پدافند غیرعامل، در پیام سردار 'غلامرضا جلالی ' آمده است: ارتش جمهوری اسلامی در تمامی سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، با وجود تهدید، توطئه‌ و تحریم‌، با تكیه بر توان و تخصص خود، در مقابله با تهاجمات و تهدیدات دشمنان ایستاد و با تثبیت اقتدار خود در برقراری امنیت، صلح و آرامش كشور و منطقه، تصویری قابل ستایش از خود به نمایش گذاشت.

این پیام می افزاید : ملت ها تاریخ خود را فراموش نمی كنند بویژه كه سرشار از حماسه و ایثار و غرور باشد، 29 فروردین یادآور ذكاوت و عنایت ویژه رهبر كبیر انقلاب اسلامی به مجاهدان دلیر و همیشه سرافرازی است كه زیر پرچم ولایت و در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لحظه ای نیاسودند و برای اهتزاز گوهر ایمان، عزت و شرافت بر تارك زخم دیده این مرز و بوم، جان در كف اخلاص نهادند.

در بخشی دیگر از این پیام آمده است: ملت شهید پرور ایران اسلامی و تاریخ سراسر پر افتخار این مرز و بوم رشادت دلاور مردان جان بر كف و سلحشور خود در سالهای دفاع مقدس در كنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج عظیم مردمی به منصه ظهور و بروز رسانده و طی آن ارتش مجهز و مغرور رژیم منحوس صدام را با خفت و خواری و تحمیل تلفات سنگین انسانی و لجستیكی مجبور به عقب نشینی كرد.

جلالی در پیام خود با اشاره به نامگذاری سال 93 به نام 'اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی' اضافه كرد: به پاس رشادت ها و رادمردی های ارتشیان غیور در حفظ كیان وطن عزیزمان، علاوه بر نكوداشت این روز پرافتخار، مراتب تهنیت و تبریك خود را خدمت دلاوران ایثارگر ابراز داشته و از خداوند متعال سربلندی و توفیقات روزافزون آنان را تحت توجهات مولای حق صاحب الزمان حضرت مهدی (عج ) و نایب ایشان رهبر عظیم الشان انقلاب و فرماندهی معظم كل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مسالت می نمایم.

در پایان این پیام اضافه شده است كه ارتش جمهوری اسلامی ایران، پرتوان تر ومومن تر از همیشه درمسیر روشن و پر افتخار ولایت، در راستای سرافرازی ملت ودفاع از كیان كشور، برای انقلاب ومردم چون بازوی توانمند وبرای دشمنان این مرز وبوم كابوسی همیشگی خواهد بود.

اجتمام**1880