۲۷ فروردین ۱۳۹۳، ۲۰:۳۰
کد خبر: 81125765
T T
۰ نفر

فازدوم هدفمندي يارانه اقتصاد كشور را شكوفا مي كند

۲۷ فروردین ۱۳۹۳، ۲۰:۳۰
کد خبر: 81125765
فازدوم  هدفمندي يارانه اقتصاد كشور را شكوفا مي كند

تهران بزرگ -ايرنا - يك كارشناس اقتصادي با بيان اينكه با اجراي صحيح قانون هدفمندي يارانه ها بركات مثبتي در بخش هاي اشتغال ،توليد و سلامت حاصل خواهد شد گفت: اجراي اين قانون اقتصاد كشور را شكوفا مي كند.

علي بروغني روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا به زمينه تحقق اقتصاد مقاومتي والزامات اين طرح اشاره كرد و افزود:دراين موضوع مقام معظم رهبري ،تعيين سياست اقتصاد مقاومتي ،مهم بودن بعد اقتصاد والزامات اقتصاد را بيان كرد.

وي اظهارداشت: مقام معظم رهبري در مواردي در زمينه هاي فراواني اقتصاد مقاومتي و مشكلاتي در وابستگي اقتصاد به نفت اشاره كرد .

عضو سابق كميسيون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شوراي اسلامي در خصوص ويژگي بارز اقتصادي مقاومتي مواردي را بيان كرد.

و ي گفت: تكيه بر ظرفيت هاي داخلي ، اصلاح الگوي مصرف ،دانش محوري و فساد ستيزي و همچنين توانايي و مقاومت كشور در برابر عوامل تهديد زا ، از مهم ترين ابعاد اقتصاد مقاومتي است .

بروغني با اشاره به اينكه چگونه بايد به اقتصاد مقاومتي نزديك شويم اظهارداشت : اراده قوي مردم و مسوولان و ورود به ميدان عمل ،كه در هر صورت در جامعه نهادينه شود لزوم اقتصاد مقاومتي به عنوان يك عمل صالح عملي مي شود .

عضو اسبق كميسيون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شوراي اسلامي اظهارداشت: با اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه ها آنچه مصوبات در بخش توليد ،سلامت و مردم همانند قانون درستي اجرايي شود ،زمينه ساز ايجاد عدالت اجتماعي در جامعه و پر شدن شكاف بين غني و ضعيف مي شود .

اين نماينده سابق مجلس اجراي فاز دو م هدفمندي يارانه ها مطلوب ارزيابي كرد و گفت: اجراي اين طرح ملي در روندرو به رشد توليد و صنعت تاثير گذار خواهد بود .

بروغني خاطرنشان كرد:اجراي فاز دوم هدفمندي با همدلي مردم با دولت و مساعدت سران قوا (مجريه ،مقننه و قضاييه ) محقق مي شود .

تهرام 564/7247

سرخط اخبار اقتصاد