۲۷ فروردین ۱۳۹۳، ۱۸:۲۹
کد خبر: 81125628
T T
۰ نفر

239 كيلوگرم حشيش در جنوب شرق كشور كشف شد

۲۷ فروردین ۱۳۹۳، ۱۸:۲۹
کد خبر: 81125628
239 كيلوگرم حشيش در جنوب شرق كشور كشف شد

زاهدان- ايرنا- ماموران انتظامي مستقر در شهرستانهاي خاش و كنارك در دو عمليات جداگانه 239 كيلو و 649 گرم موادمخدر از نوع حشيش كشف و ضبط و چهار نفر متهم را دستگير كردند.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا از پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي خاش گفت: ماموران انتظامي اين شهرستان در عملياتي موفق به دستگيري چهار قاچاقچي و كشف 164 كيلوگرم و 494 گرم مواد مخدر از نوع حشيش شدند.

سرهنگ 'احسانعلي آذر پودينه' با تشريح نحوه كشف اين ميزان موادمخدر افزود: در پي كسب خبري مبني بر اينكه شخصي در كار توزيع مواد مخدر به صورت گسترده فعاليت دارد موضوع در دستور كار پليس خاش قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران با هماهنگي مراجع قضايي پس از انجام اقدامات تكميلي منزل اين قاچاقچي را مورد بازرسي قرار داد و 164 كيلو و 949 گرم حشيش كشف و فرد مورد نظر به همراه سه نفر ديگر را دستگير و تحويل مراجع قضايي دادند.

بر اساس اين گزارش، فرمانده انتظامي كنارك نيز گفت: ماموران انتظامي بخش زرآباد روز گذشته هنگام گشت زني به دو دستگاه خودروي تويوتا و پژو پارس كه در حاشيه خيابان پارك شده بود مشكوك شده و قصد بازرسي آنها را داشتند كه رانندگان خودروها با مشاهده آنان فرار كردند.

سرهنگ 'محمد خواجه علي' افزود: پس از تعقيب و گريز سرنشينان خودروي پژو كيسه حاوي مواد مخدر را از خودرو به بيرون پرتاب كرده و متواري شدند كه ماموران در بازيد از اين كيسه 75 كيلو و 200 گرم مواد مخدر از نوع حشيش را كشف و ضبط كردند.

وي ادامه داد: ماموران بعد از اقدامات گسترده و سركشي از نقاط مختلف سطح حوزه خود خودرو مورد نظر را در حالي كه در حاشيه شهر رها شده بود كشف كردند.

فرمانده انتظامي كنارك گفت: تلاش براي شناسايي و دستگيري متهمان ادامه دارد. ك/1

7312 / 653