۲۷ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۳۳
کد خبر: 81125371
T T
۰ نفر

تهران - ایرنا - طبق قوانین مسابقه های لیگ قهرمانان آسیا، در صورت تساوی امتیاز تیم ها، بازی رو در رو تعیین كننده تیم برتر خواهد بود.

به گزارش ایرنا، دیدارهای هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در گروه D سه شنبه شب با تساوی بدون گل تیم های فوتبال الاهلی امارات و الهلال عربستان به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه نیز تیم سپاهان ایران با 4 گل میهمان خود السد قطر را در هم كوبید.

به این ترتیب، تیم های سپاهان ایران و الاهلی امارات 7 امتیازی شدند و تیم های الهلال عربستان و السد به ترتیب با 6 و 5 امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند.

برخی رسانه ها سه شنبه شب با توجه تفاضل گل بهتر تیم سپاهان نسبت به الاهلی، نماینده ایران را صدرنشین گروه D اعلام كردند اما طبق قوانین لیگ قهرمانان آسیا، درصورت تساوی امتیاز تیم ها، بازی رو در رو تعیین كننده تیم برتر است.

براین اساس و با توجه به اینكه تیم الاهلی در بازی رفت در اصفهان با نتیجه2بر1 از سد سپاهان گذشته بود و در بازی برگشت در دوبی به تساوی بدون گل رسیده بود در صدر گروه D قرار گرفت.

با این وجود، همه تیم های این گروه شانس صعود به مرحله یك هشتم نهایی لیگ قهرمان آسیا را دارند و تكلیف تیم های صعود كننده به دیدارهای هفته آخر كشیده شد.

در دیدارهای هفته ششم و پایانی كه روز سه شنبه دوم اردیبهشت ماه برگزار می شود، تیم های السد و الهلال به ترتیب پذیرای الاهلی و سپاهان خواهند بود.

ورزشی(2)**7537**1590