۲۶ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۴۹
کد خبر: 81123210
T T
۰ نفر

29 فروردين روز نشان دادن اقتدار نظام جمهوري اسلامي است

۲۶ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۴۹
کد خبر: 81123210
29 فروردين روز نشان دادن اقتدار نظام جمهوري اسلامي است

بيرجند - ايرنا - ارشد نظامي ارتش جمهوري اسلامي ايران در خراسان جنوبي و فرمانده مركز آموزش 04 بيرجند گفت: گراميداشت روز 29 فروردين و برپايي رژه نيروهاي مسلح، روز نشان دادن اقتدار نظام جمهوري اسلامي و يادآوري حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس مي باشد.

29 فروردين، روز ارتش جمهوري اسلامي ايران است.

سرهنگ ˈقوام يوسفیˈ روز سه شنبه در نشست خبري افزود: اهميت اين روز زماني بيشتر روشن مي شود كه بدانيم بعد از پيروزي انقلاب اسلامي بسياري از منافقين كوردل به بنيانگذار جمهوري اسلامي توصيه كردند ارتش را از بين ببرد، اما ايشان با توجه به شناخت درستي كه از بدنه ارتش داشتند، بي اعتنا به اين توصيه ها، ضمن نامگذاري 29 فروردين به روز ارتش، دستور با سازماندهي مجدد آن را دادند.

وي در خصوص برنامه هاي هفته ارتش گفت: در نخستين روز هفته ارتش، شاهد رژه نيروهاي مسلح استان با حضور مردم در بيرجند خواهيم بود.

يوسفي افزود: ديدار با قايم مقام نماينده ولي فقيه در خراسان جنوبي و شركت كاركنان ارتش به اتفاق خانواده هايشان در نماز جمعه از ديگر برنامه هاي ارتش در اين هفته خواهد بود.

وي گفت: غبار روبي و عطرافشاني مزار شهدا در پنجشنبه هفته جاري، برگزاري محفل انس با قرآن ويژه كاركنان و خانواده هاي ارتش، اجراي مسابقات فرهنگي و همچنين ويزيت رايگان شهروندان در روز 29 فروردين از ديگر برنامه هاي اين هفته خواهد بود.

يوسفي در بخش ديگري به وضعيت ساخت پادگان هاي نهبندان و قاين اشاره كرد و اظهار داشت: كار جانمايي، طراحي، محصور سازي و مستند سازي به پايان رسيده است و ساخت پادگان نهبندان آغاز شده و ساخت پادگان قاين نيز در سال جاري آغاز خواهد شد.666/110

سرخط اخبار استان‌ها