۲۶ فروردین ۱۳۹۳، ۸:۳۴
کد خبر: 81122629
T T
۰ نفر
فرماندار: با افزايش قيمت كالاها و خدمات در شهرستان كوثربرخورد مي شود

كوثر ، اردبيل - ايرنا - فرماندار كوثر گفت: هر گونه افزايش قيمت كالاها و خدمات بدون اطلاع رساني دولت غيرقانوني و ممنوع است و با متخلفان به شدت برخورد مي شود.

به گزارش ايرنا ، عليرضا عليپور روز سه شنبه در جلسه هدفمندي يارانه ها در فرمانداري كوثر افزود: در اجراي مرحله دوم اين طرح بزرگ لازم است با رصد كردن دايمي بازارها و اوضاع حاكم بر بازارها مانع از سودجويي فرصت طلبان شويم.

وي با تاكيد بر لزوم ارائه گزارش هاي روزانه ، هفتگي و ماهانه دستگاه هاي مختلف شهرستان در اين زمينه گفت: تا اطلاع رساني عمومي هيچ گونه افزايش در قيمت اقلام ، كالاها و خدمات نخواهيم داشت.

وي اظهار كرد: گزارش هاي واصله مبني بر افزايش قيمت موارد بررسي و پيگيري شده و با تخلفات برخورد مي شود.

وي از مسوولان ادارات تعزيرات حكومتي ، بهداشت و درمان ، صنعت و معدن و تجارت خواست در رسيدگي به موارد تخلفي بازرسان خود را تقويت و از هرگونه تخلفات به صورت جدي اقدام كنند.

فرماندار كوثر همچنين با تاكيد بر اين كه براي تعيين قيمت آن كالاهايي كه از افزايش قيمت

حامل‌هاي انرژي متاثر مي‌شوند كار كارشناسي صورت خواهد گرفت گفت: تا زماني كه اين كار صورت نگرفته تمام قيمت‌ ها بايد بدون تغيير باقي بماند و بازرسي‌ ها نيز به ‌گونه‌ اي خواهد بود كه متخلفان فضا را براي تخلف تنگ ببينند.

عليپور اظهار كرد: دستگاه ها نيز بايد در كنار اتخاذ راهكارهاي مقتضي براي رفع مشكلات احتمالي كار نظارتي خود را نيز دنبال كرده و هر گونه افزايش قيمت احتمالي خدمات خود را با فرمانداري هماهنگ كنند.

وي افزود: هيچ بخشي نمي‌ تواند بدون اعلام دولت قيمت‌ ها را افزايش دهد.

شهرستان كوثر با بيش از 27 هزار نفر جمعيت در 85 كيلومتري جنوب اردبيل واقع است.

7123/594/530