۲۳ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۵۱
کد خبر: 81118500
T T
۰ نفر
نماينده مردم اردبيل درمجلس از وزير ورزش وامور جوانان قدرداني كرد

اردبيل- ايرنا- نماينده مردم اردبيل، نير، نمين و سرعين در مجلس شوراي اسلامي به خاطر برگزاري مسابقات مختلف با عنوان جام نوروزي در روستاها و مناطق محروم از وزير ورزش و جوانان قدرداني كرد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ايرنا، منصور حقيقت پور در نشستي با رييس و اعضاي هيات ورزش‌ روستايي و بازي‌هاي بومي و محلي استان اردبيل افزود: اميدواريم مساعدت اين وزارتخانه در تداوم ورزش‌هاي سنتي و بازي‌هاي بومي و محلي در مناطق محروم تداوم يابد.

وي اظهار كرد: آمادگي خود را در جهت پيگيري تامين اعتبار لازم در ساخت سالن‌هاي ورزشي جهت رشد و توسعه ورزش در مناطق محروم و روستايي اعلام مي‌كنم.

وي افزود: ورزش‌هاي سنتي و بازي‌هاي بومي و محلي ريشه در فرهنگ ناب هر منطقه دارد و احياي فرهنگ و ايجاد بستر مناسب براي گسترش ورزش بومي عمل به شعار سال است .

حقيقت پور به برگزاري مسابقات مختلف بومي و محلي در ايام نوروز با عنوان جام نوروزي در سطح استان به ويژه در سطح شهرستان‌هاي اردبيل، نير، نمين و سرعين اشاره كرد و ادامه داد: توجه هيات استان به ورزش‌هاي سنتي و بازي‌هاي بومي و محلي و احياي اين ورزش‌ها در بين مردم مي‌تواند در تقويت بعد فرهنگي و آيين و رسوم منطقه كمك كند.

/530/1234/ 1495