۱۱ فروردین ۱۳۹۳، ۹:۲۵
کد خبر: 81103910
T T
۰ نفر
200 مسافر گرفتار در برف و كولاك در آذربايجان شرقي نجات يافتند

تبريز - ايرنا - 200 نفر از مسافران گرفتار در برف و كولاك و يخ بندان شديد در راه هاي ارتباطي آذربايجان شرقي توسط امداد گران جمعيت هلال احمر نجات يافتند.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا، بارش برف و كولاك شديد در تمام جاده هاي آذربايجان شرقي از يكشنبه شب شروع شده و همچنان ادامه دارد.

بر همين اساس شب گذشته 130 نفر از مسافران نوروزي كه در منطقه يوزبند كليبر گرفتار برف و كولاك شده بودند توسط نجات گران جمعيت هلال احمر شهرهاي كليبر و اهر امداد رساني شده و نجات يافتند.

همچنين 40 نفر ديگر كه در اثر بارش برف و باران و كولاك در شهرستان اهر و جاده اهر- تبريز نرسيده به روستاي گويجه سلطان گرفتار شده بودند، حوالي ساعت 20 شب گذشته از برف و كولاك نجات داده شدند.

امدادگران جمعيت هلال احمر آذربايجان شرقي در عملياتي ديگر 28 نفر از مسافران نوروزي درجاده مرند - صوفيان را از برف و كولاك نجات داده و آنها را در مراكز امدادي اسكان دادند.

به گزارش ايرنا، هم اكنون بارش برف و كولاك شديد همراه با افت محسوس دماي هوا در اغلب جاده هاي ارتباطي و شهرستان هاي آذربايجان شرقي ادامه دارد و اين وضعيت تا بعد از ظهر امروز /دوشنبه/ تداوم خواهد داشت.

ميزان افت دماي هوا در آذربايجان شرقي نسبت به روز گذشته بيش از 15 درجه سانتي گراد است.

7236/587

سرخط اخبار استان‌ها