۹ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۵۱
کد خبر: 81102405
T T
۰ نفر
دولت براي اجراي مطلوب فرامين مقام معظم رهبري برنامه ريزي دارد

بوشهر- ايرنا - استاندار بوشهرگفت: دول براي اجراي مطلوب فرامين مقام معظم رهبري كه در قالب شعار سال در حوزه هاي اقتصاد و فرهنگ تبيين شده به شكل مطلوب برنامه ريزي كرده است.

به گزارش ايرنا مصطفي سالاري روزشنبه درحاشيه بازديد از قرارگاه نوروزي فرماندهي انتظامي استان بوشهر افزود: براي تحقق منويان رهبري برنامه ريزي جدي شده است و خوشبين هستيم كه اين مهم در حد خوبي اجرايي خواهد شد.

وي يادآورشد: ضوابط اجراي اقتصاد مقاومتي نيز ابلاغ شده است و براي اجراي آن نيز بجد تلاش مي شود.

سالاري درباره وضعيت امنيت و كاركرد ستاد تسهيلات سفر در استان بوشهر اضافه كرد: دستگاه هاي اجرايي در حوزه كاركردي خود به نحو احسن رسالتشان را انجام داده اند و شاخص هاي امنيتي نيز به طور چشمگيري افزايش يافته است.

استاندار بوشهر گفت: مهمانان نوروزي از عملكرد دستگاه هاي خدمات رسان در اين استان رضايت دارند و بويژه تلاش پليس در تامين نظم و امنيت و آرامش لازم براي مردم و مسافران قابل تقدير است.

وي افزود: در بررسي هاي انجام شده مسافران نوروزي هيچ گونه گلايه و اعتراضي از وضعيت امنيتي در استان بوشهر نداشته اند و پليس نيز در كنار اقتدار در اجراي ماموريت حرمت مردم و مهمانان را نيز به نحو احسن بجا مي آورد.

سالاري يادآورشد: با توجه به تنوع ماموريت هاي پليس حمايت از اين نيرو براي حمايت از امنيت و آرامش جامعه به شكل مطلوب انجام خواهد شد.

استاندار بوشهر گفت: عملكرد پليس استان بوشهر بسيار عالي است كه اين امر ما را وادار مي كند بيش از پيش حمايت از اين نيرو را در دستور كار خود قرار دهيم.

وي افزود: جامعه از عملكرد فرماندهي انتظامي استان بوشهر و عوامل تحت امرش رضايت دارد و مديريت ارشد استان نيز براي استمرار و ارتقاي توفيقات كسب شده توسط پليس ازهيچ كوششي دريغ نخواهد كرد.

سالاري يادآورشد: امسال وضعيت آب و هوايي در استان بوشهر مطلوب بوده طوري كه مسافران با استفاده از چادرهاي شخصي نيز مي توانند در كنار دريا و ديگر تفرجگاهها ساكن شوند. ك/2

628/539

سرخط اخبار استان‌ها