۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۲۸
کد خبر: 81092795
T T
۰ نفر
شش ستاد اسكان آموزش و پرورش در شهر اصفهان میزبان هموطنان است

اصفهان - ایرنا - دبیر ستاد مركزی اسكان فرهنگیان اداره كل آموزش و پرورش اصفهان گفت: از مجموع 40 پایگاه و ستاد اسكان استقبال از مسافران نوروزی در مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان، شش پایگاه برای اسكان مهمانان فرهنگی در شهر اصفهان دایر است.

'عباسعلی سراجی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پایگاه شماره یك در ورودی سمت غرب اصفهان در خیابان آتشگاه روبروی حسینیه امام سجاد در هنرستان عمار دایر است.

وی نشانی پایگاه شماره دو را در خیابان بزرگمهر، روبروی قصر گل در دبستان حسین امین دو عنوان كرد و گفت: در بلوار آزادگان نیز هنرستان علاقه مندان محل پایگاه شماره سه ستاد اسكان است.

وی دبیرستان امام خمینی واقع در خیابان كاوه را پایگاه چهارم ستاد، خیابان طاهرزاده واقع در خیابان جابر انصاری را محل پایگاه پنجم و هنرستان شهید چمران واقع در خیابان جی غربی را پایگاه ششم ستاد اسكان فرهنگیان در اصفهان عنوان كرد.

سراجی از دایر بودن ستاد اسكان فرهنگیان علاوه بر شش مكان یاد شده در ستادهای شهرداری شامل باغ فدك در شمال شهر اصفهان، پارك استقلال در فلكه دانشگاه صنعتی و پل راه آهن در جنوب شهر اصفهان خبر داد.

دبیر ستاد مركزی اسكان فرهنگیان اداره كل آموزش و پرورش اصفهان گفت: در مجموع یكهزار و 160 مدرسه با بالغ بر 11 هزار و ششصد كلاس در نوروز 93 در اختیار مسافران فرهنگی و دیگر اقشار قرار می گیرد.

وی اضافه كرد: در شهر اصفهان 560 مدرسه با بالغ بر پنج هزار و 600 كلاس درس برای میزبانی از مسافران آماده است.

سال گذشته ستادهای اسكان فرهنگیان در استان اصفهان 181 هزار خانواده با بالغ بر یك میلیون و 680هزار نفر مسافر روز را پذیرفتند كه بیشترین مسافر پذیرش شده از استانهای آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و همدان بودند.

ت/510/ 607
۰ نفر