۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۸:۳۸
کد خبر: 81079815
T T
۰ نفر
بررسی راهكارهای اجرای اقتصاد مقاومتی در كمیسیون برنامه و بودجه مجلس

تهران- ایرنا- عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس از بررسی راهكارهای اجرایی شدن سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی در جلسه امروز این كمیسیون خبر داد.

'سید سعید زمانیان' در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به جلسه امروز كمیسیون برنامه و بودجه اظهار كرد: در این جلسه راهكارهای اجرایی شدن سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه عمدتا مواد 16 و 17 این سیاست ها كه مربوط به بودجه ریزی است و چگونگی كاهش دادن بودجه های مصرفی و هزینه ای كشور و تمركز بر توسعه زیرساخت های اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

زمانیان ضمن تشریح الزامات اجرایی شدن سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی گفت: باید فرهنگ مسئولین اجرایی ، قضایی و قانونگذار كشور تغییر كند و در برابر اجرای این سیاست ها مقاومت منفی نداشته باشند والا مردم برای اجرای این سیاست ها آمادگی كامل دارند.

عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بر اصلاح ساختارهای قانونگذاری، قضایی و همچنین اجرایی كشور تاكید كرد و گفت: این ساختارها به ویژه ساختارهای بانكی در این زمینه همراه نیستند و به ویژه در بدنه كارشناسی وضعیت مطلوب نیست .

نماینده مردم شهر كرد در مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: به شكل دستوری نمی توان این سیاستها را اجرا كرد بلكه باید از حرف زدن صرف عبور كنیم و به فكر اجرایی كردن این سیاست ها باشیم.

سیام(4)**2021**1449
۰ نفر