۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۶:۰۱
کد خبر: 81051711
T T
۰ نفر
آتش نشانان ساوه و زرندیه آموزش اصول و مبانی حریق را فرا گرفتند

ساوه- ایرنا- آتش نشانان شهرهای مختلف شهرستان های ساوه و زرندیه با شركت در دوره آموزشی با اصول و مبانی مواجه با حریق آشنا شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه گفت: این دوره با حضور 60 نفر از آتش نشانان هشت شهر ساوه، نوبران، غرق آباد، مامونیه، پرندك، زاویه، رازقان و خشكرود به مدت دو روز در محل آتش نشانی ساوه برگزار شد.

'نصرت الله احمدی' روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به این كه شركت كنندگان در این دوره با تجهیزات آتش نشانی آشنا شدند، افزود: این دوره آموزشی با هدف ارتقای سطح مهارت آتش نشانان و بازآموزی آنان برای خدمات رسانی بهتر برگزار شد.

وی بیان كرد: این آموزش ها شامل آشنایی بیشتر با خاموش كننده های دستی، پمپ های آتش نشانی، اصول امداد و نجات، حفاظت تنفسی، كف سازها، تصادفات جاده ای و اصول نجات در چاه بود.

احمدی گفت: آتش نشانی سازمانی است كه نقش مهمی را در كاهش خسارات جانی و مالی ناشی از حوادث برعهده دارد بنابراین نیروهای آن باید از آموزش و توانمندی مناسب برخوردار باشند.

وی به اهمیت آموزش عمومی در جلوگیری از كاهش حوادث اشاره كرد و افزود: انجام هزینه در بخش آموزش نوعی سرمایه گذاری برای رسیدن به جامعه ای سالم، ایمن و به دور از حوادث تلخ است.ك/3

7338/686

سرخط اخبار استان‌ها