۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۱۰
کد خبر: 81051611
T T
۰ نفر
ركابزنان اصفهانی به علت آلودگی هوای این شهر در كیش اردو می زنند

اصفهان- ایرنا- رییس هیات دوچرخه سواری استان اصفهان گفت: اردوی آمادگی ركابزنان اصفهانی جهت ارتقاء سطح دوچرخه سواری استان به دلیل سردی و آلودگی هوای اصفهان در جزیره كیش برگزار می شود.

'كیوان لیموئی' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو برای ارتقاء سطح فنی و كیفی ركابزنان و ملی پوشان اصفهانی از یكم اسفند سال جاری به مدت 10 روز برگزار می شود.

وی اظهار كرد: در این اردوی آمادگی شش ملی پوش اصفهانی تیم دوچرخه سواری كشور و هفت دوچرخه سوار رشته كورسی استان در رده نوجوانان، جوانان و امید حضور دارند.

وی با بیان اینكه اولین بار در كشور است كه اردوی آمادگی هیاتی استانی در كیش برگزار می شود،اضافه كرد: تیم اصفهان به همراه 'محمدرضا ذوالعلی' و 'محسن سلگی' به عنوان كادرفنی هیات دوچرخه سواری استان در كیش حاضر می شود.

رییس هیات دوچرخه سواری استان اصفهان با اشاره به حضور ملی پوشان اصفهانی تیم دوچرخه سواری كشور در مسابقات آسیایی اینچوان كره جنوبی سال آینده اظهار كرد: علاوه بر آلودگی هوا در اصفهان، جزیره كیش شرایط آب و هوایی نزدیكی به شهر اینچوان دارد و از جاده های مناسب برای ركابزنی برخوردار است.

وی ادامه داد: ملی پوشان پس از اردوی 10 روزه در كیش، به اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان در عسلویه ملحق خواهند شد.

لیموئی گفت: 'حسین ناطقی' ، 'حامد جنت' و 'سید موسی مصطفوی' از دوچرخه سواران اصفهانی جهت شركت در رقابت های قهرمانی آسیا به اردوی تداركاتی تیم ملی بزرگسالان دوچرخه سواری دعوت شده اند.

وی اضافه كرد: پنج بانوی ركابزن ملی پوش از استان اصفهان نیز در اردوی تیم ملی در تهران حضور دارند.

ت / 7131/ 607

سرخط اخبار استان‌ها