۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۲۳:۱۴
کد خبر: 81045448
T T
۰ نفر
ترور امام جمعه موقت بزمان در سیستان و بلوچستان نافرجام ماند

زاهدان-ایرنا- حجت الاسلام 'عبدالمجید جهانگیری' امام جمعه موقت شهر بزمان در جنوب سیستان و بلوچستان از سوء قصد مسلحانه افراد مسلح جان سالم به در برد.

به گزارش شنبه شب خبرگزاری جمهوری اسلامی در این ترور كه ساعتی پیش در مقابل منزل مسكونی امام جمعه موقت بزمان صورت گرفت، چند گلوله به در، پنجره و دیوارهای خانه وی اصابت كرد اما آسیبی به نامبرده وارد نشد.

خبرنگار ایرنا در این ارتباط با 'محمود سرحدی' معاون سیاسی فرماندار ایرانشهر تماس گرفت كه وی ضمن تأیید اصل خبر، ارائه جزئیات را به بررسی بیشتر موكول كرد.

بخش بزمان به مركزیت شهر بزمان از توابع ایرانشهر در فاصله 100 كیلومتری مركز این شهرستان، در 430 كیلومتری جنوب زاهدان قرار دارد.

طی چند ماه گذشته و پس از انتصاب حجت الاسلام 'عیسی بزمانی' امام جمعه بزمان به عنوان مدیر كل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، اقامه نماز جمعه بر عهده حجت الاسلام جهانگیری است كه امشب مورد سوء قصد قرار گرفت.

جهانگیری هفته گذشته در اجتماع راهپیمایان 22 بهمن بزمان خطاب به اشرار مسلح، خواستار تقویت وحدت به منظور امنیت پایدار در منطقه شده بود.

در لحظه ارسال این خبر خبرنگار ایرنا موفق به ارتباط تلفنی با امام جمعه موقت بزمان شد كه وی با تأیید سلامتی خود ابراز داشت: هم اكنون در حالی كه مأموران نیروی انتظامی در محل مشغول بررسی موضوع هستند، شماری از مردم منطقه نیز با تجمع در منزل اینجانب خشم و نفرت خود را از هر گونه شرارت ابراز داشتند.

2729**7314**1504
۰ نفر