دیدار فرماندهان، مسوولان و جمعی از كاركنان نیروی هوایی ارتش با رهبر معظم انقلاب

تهران- ایرنا- فرماندهان، مسوولان و جمعی از كاركنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با امام خمینی(ره) امروز (شنبه) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار كردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب در این دیدار تاكید كردند: راز ماندگاری نظام اسلامی تكیه صریح و شفاف بر اصول و ارزش ها است، همانطور كه امام بزرگوار این طوربودند، هیچ نباید این صراحت را از دست داد.

ایشان تصریح كردند: تاكتیك ها را می توان عوض كرد ولی اصول باید مستحكم بماند.

رهبر معظم انقلاب همچنین فرمودند: گاهی یك حادثه ابعادی پیدا می كند كه حتی خود پدیدآورندگان آن حادثه هم انتظارش را ندارند، حادثه 19 بهمن از این قبیل بود.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: قدرت های مداخله گر می خواهند به مردم كشورها القا كنند كه استقلالشان با پیشرفت منافات دارد؛ كسانی هم در داخل كشورها از جمله در ایران حرف آنها را تكرار می كنند.

ایشان همچنین با تاكید بر این كه ملت،مسوولان و نخبگان وحدت خود را حفظ كنند، تصریح كردند: انتقادها منصفانه باشد، دولت چند ماهی بیشتر نیست آمده، باید فرصت داد. هم منتقدین با شرح صدر رفتار كنند هم مسوولان دولتی با منتقدین با شرح صدر رفتار كنند.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: امروز مشاهده می كنیم، دشمنان حرف هایی می زنند كه این مایه عبرت ملت ما است. ملت مذاكرات و اظهارنظرهای بی ادبانه آمریكایی ها را زیر نظر داشته باشند؛ بعضی می خواهند نظر مردم را از دشمنی دشمن منصرف كنند.

مشروح خبر این دیدار متعاقباً منتشر می شود.

سیام.1058**1336
۰ نفر