۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۷:۵۳
کد خبر: 81025850
T T
۰ نفر

روزهای دور از مدرسه برای دانش آموزان اردبیلی

۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۷:۵۳
کد خبر: 81025850
روزهای دور از مدرسه برای دانش آموزان اردبیلی

اردبیل - ایرنا - برودت هوا در استان اردبیل برای چهارمین روز متوالی مدارس بیشتر شهرستان های این استان را در روز سه شنبه تعطیل كرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، روابط عمومی اداره كل آموزش و پرورش اردبیل اعلام كرد كه به علت سرمای شدید هوا تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح شهر اردبیل و مدارس ابتدایی و دور ه اول متوسطه در شهرهای نمین ، نیر ، سرعین و هیر امروز تعطیل است.

همچنین در شهرهای پارس آباد ، ارشق ، خلخال ، خوروش رستم ، لاهرود ، مشگین شهر ، گرمی و انگوت مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل خواهد بود.

اداره كل هواشناسی اعلام كرد كه صبح امروز دمای هوا در شهر اردبیل به 22 درجه زیر صفر رسید و این درحالی است كه در شهرستان بیله سوار در شمال استان دمای هوا پنج درجه زیر صفر است.

مركز مدیریت راه های اداره كل راه وشهرسازی اردبیل نیز اعلام كرد كه تمام جاده های اصلی استان باز بوده اما به دلیل یخبندان و كولاك شدید بویژه در محور خلخال ، اسالم داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان الزامی است.

اداره كل مدیریت بحران استان اردبیل نیز از مردم خواست برای جلوگیری از افت فشار گاز در مصرف آن صرفه جویی كرده و ادارات نیز درجه موتور خانه های خود را به حداقل برساند.

530