۵ بهمن ۱۳۹۲، ۹:۳۰
کد خبر: 81009259
T T
۰ نفر

سمنان - ايرنا - رييس پليس فتاي استان سمنان گفت: براي دريافت سبد رايگان كالا نيازي به ثبت نام اينترنتي نيست و مردم از ثبت نام در پايگاه هاي اينترنتي و ارسال كد ملي خود به سامانه هاي پيامكي خودداري كنند.

سرگرد 'سيدعلي ميراحمدي' روز شنبه به خبرنگاران گفت: به دنبال اعلام توزيع سبد كالا از سوي دولت، به تازگي افرادي سودجو و فرصت طلب از طريق تبليغات فريبكارانه بويژه در اينترنت و نيز ارسال پيامك قصد كلاهبرداري از شهروندان دارند.

وي گفت: اين افراد با استفاده از عنوان هاي فريبنده نظير ارسال كد ملي، دريافت وجه براي تحويل سبد كالا به درب منزل و قراردادن شماره حساب و آدرس هاي جعلي اقدام به ثبت نام افراد براي دريافت سبد كالاي رايگان مي كنند.

ميراحمدي به مردم توصيه كرد: بر اساس اعلام مسوولان اين سبد به طور كامل رايگان است و در كارت يارانه سرپرست خانوار جامعه هدف شارژ مي شود و نيازي به ثبت نام اينترنتي و ساير سامانه ها نيست.

رييس پليس فتا (فضاي توليد و تبادل اطلاعات) با هشدار به مردم براي خودداري از مراجعه به اينگونه پايگاه ها افزود: در صورت مشاهده هر گونه فعاليتي در اين خصوص با پليس فتا به آدرس اينترنتي www.cyberpolice.ir بخش تماس با ما و يا با شماره تلفن هاي 110 يا 2182312 مركز اطلاعات جرايم سايبري و يا با آدرس ايميل www.semnan- fata@police.ir تماس حاصل نمايند. ك/3

599/608/508
۰ نفر