۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۵۵
کد خبر: 81004233
T T
۰ نفر

جاده كندوان ساعت 22 سه شنبه شب بسته مي شود

۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۵۵
کد خبر: 81004233
جاده كندوان ساعت 22 سه شنبه شب بسته مي شود

ساري - ايرنا - رييس پليس راه فرماندهي انتظامي مازندران گفت: جاده كندوان (كرج - چالوس) از ساعت 22 امشب الي هشت صبح فردا چهارشنبه به مدت 10 ساعت بسته مي شود.

سرهنگ ' جعفر محمدنژاد ' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : اين محور به علت عمليات تعريض جاده در محدوده مرزن آباد تا مكارود بسته مي شود.

وي در باره وضعيت جوي و ترافيكي محورها نيز گفت: تمامي محورهاي اصلي مواصلاتي استان از جمله كندوان، هراز، فيروزكوه، ساري به كياسر و سمنان باز، اما بيشتر نقاط با بارش خفيف باران همراه است و رانندگان وسائط نقليه با رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي با احتياط تردد كنند.

او افزود : بيشتر مناطق محورهاي كوهستاني حوزه استحفاظي پليس راه مازندران با بارش پراكنده باران، ابر و مه گرفتگي رو به رو است و تردد وسائط نقليه به كندي صورت مي گيرد.

سرهنگ محمدنژاد گفت: هم اكنون در محورهاي منتهي به غرب مازندران و نيز سوادكوه بارندگي ادامه دارد و در ارتفاعات بويژه ولي آباد كندوان، گدوك سوادكوه، لاهيجان هراز و كياسر شاهد بارش خفيف برف هستيم.

وي از رانندگان وسائط نقليه و مسافران خواست كه بيش از پيش قوانين راهنمايي و رانندگي را رعايت كنند و هنگام سفر وسايل لازم از جمله پوشاك گرم و مواد غذايي آماده به همراه داشته باشند. ك/3

609/1654/508
۰ نفر