۲۰ دی ۱۳۹۲، ۰:۱۶
کد خبر: 80987734
T T
۰ نفر

برف میزان مهندسی یك سقف را آشكار كرد

۲۰ دی ۱۳۹۲، ۰:۱۶
کد خبر: 80987734
برف میزان مهندسی یك سقف را آشكار كرد

شیراز - ایرنا - یك منبع آگاه گفت: به علت عدم رعایت اصول فنی مهندسی ،بارش برف در شیراز موجب فرو ریختن سقف یك سالن ورزشی در دانشگاه صنعتی شیراز و بخشی از سقف پایانه در حال ساخت امیركبیر این شهر شده است .

این منبع آگاه كه خواست نامش برده نشود پنجشنبه شب به ایرنا افزود: این سالن ورزشی متعلق به دانشگاه صنعتی واقع در فازدوم شهر جدید صدرا بوده و حدود دو سال پیش عملیات ساخت آن به اتمام رسیده بود، كه پیش از بهره‌برداری و بر اثر بارش برف به طور كامل تخریب شده است .

وی افزود: این سالن ورزشی در ساعات نخستین بارش برف به علت عدم رعایت اصول فنی و مهندسی، تحمل سنگینی حدود 20 سانتی‌متر برف را نداشته كه در نتیجه سقف و دیوارهای آن فرو ریخته است .

این منبع آگاه همچنین گفت : در اثر بارش برف در شیراز ، همچنین قسمتی از سقف ترمینال جدید امیركبیر كه بنا بود 22 بهمن امسال مورد بهره‌برداری قرار بگیرد٬ به دلیل بارش برف فرو ریخته است .

این منبع مطلع با بیان این مطلب كه این پروژه متعلق به شهرداری بوده اظهار داشت: این ترمینال طبق وعده مسوولان باید تا پایان سال 91 افتتاح می‌شد كه این وعده به تعویق افتاد و دوباره مسوولان وعده روز 26 آذر 92 را دادند كه باز هم عملی نشد.

گفتنی است ، پیگری های خبرنگار ایرنا برای دسترسی به متولیان این طرحها نتیجه نداد.ك/3

667/ 3404
۰ نفر