۱۰ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۳۴
کد خبر: 80975033
T T
۰ نفر

منصوريان: تيم زير 22 سال نياز به معجزه دارد

۱۰ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۳۴
کد خبر: 80975033
منصوريان: تيم زير 22 سال نياز به معجزه دارد

تهران - ايرنا- سرمربي سابق تيم فوتبال زير 22 سال گفت: اين تيم براي موفقيت در مسابقات قهرماني زير 22 سال آسيا نياز به معجزه دارد.

عليرضا منصوريان پس از كناره گيري از مسئوليت خود در جمع خبرنگاران، گفت: الويت اول تيم ملي بزرگسالان است و پس از آن اتمام به موقع ليگ و حضور نمايندگان كشورمان در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا و تيم اميد الويت چهارم فدراسيون است و ما امروز در رابطه با همين مسايل با مسئولان فدراسيون صحبت كرديم.

وي ادامه داد: با توجه به وضعيت فعلي نمي توانستيم در ديدار دوم مقابل كره با تمام توان به ميدان برويم و نبود بازيكنان به ما لطمه مي زد و به همين دليل تيم گهر به عنوان جايگزين معرفي شد.

سرمربي سابق تيم فوتبال زير 22 سال كشورمان گفت: از نظر روحي در شرايط ادامه همكاري نبودم و فكر مي كنم براي موفقيت اين تيم با توجه به الويت بندي ها نياز به معجزه داريم. تيم ايران در مسابقات آسيايي در گروه دشواري قرار دارد و نمي توانيم با تركيب ديگري به مصاف ژاپن و استراليا برويم. ما بايد تا فردا ساعت 15 اسامي بازيكنان خود را ارسال كنيم و با اين وضعيت كار سختي در پيش رو خواهيم داشت.

وي ادامه داد: هر كمكي كه بتوانم به تيم زير 22 سال خواهم كرد اما در حال حاضر هومن افاضلي به عنوان مديرفني و هدايت كننده تيم معرفي شده كه البته نمي دانم او اين مسئوليت را پذيرفته است يا خير. افاضلي ريسك بسيار بزرگي را قبول خواهد كرد زيرا اين تيم واقعا تيم اميد ما نيست و بايد نام آن را منتخبي از بازيكنان اين رده سني گذاشت.

سرمربي سابق تيم فوتبال زير 22 سال ايران، گفت: در حال حاضر هدف همه موفقيت تيم ملي در جام جهاني است و نمي خواهم بهانه اي به وجود بيايد. نمي خواهم در مسير قهرماني تيم علي دايي دوست خوبم دخيل باشم يا باعث افتادن تيمي به ليگ دسته يك شوم. از مسئولان فدراسيون خواستم با قبول درخواستم نگذارند زير چرخ دنده ها خرد شوم.

وي در مورد آينده اين تيم در مسابقات آسيايي، گفت: در حال حاضر افاضلي به عنوان مدير فني مسئوليت كار را برعهده دارد و بايد منتظر باشيم تا ببينيم فردا چه تصميمي اتخاذ مي شود.

منصوريان در مورد اينكه اگر خواسته هايش را برآورده كنند به تيم اميد باز مي گردد، اظهار داشت: امكان ندارد خواسته هاي من برآورده شود و به نبي هم گفتم اگر با نبود من تيم ملي در جام جهاني موفق خواهد شد اين كار را مي كنم تا در شادي مردمم شريك باشم.

ورزشي (4) **9118**1561
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش