۱۰ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۳۰
کد خبر: 80974966
T T
۰ نفر
هاشمي: تيم ها بايد به برگزاري 2 بازي در هفته عادت كنند

تهران-ايرنا- سرمربي تيم بسكتبال مهرام تهران گفت: تيم هاي حاضر در مسابقات ليگ بايد به برگزاري 2 بازي در هفته عادت كرده و براي برطرف شدن مشكلات شان حرفه اي تر برنامه ريزي كنند.

مصطفي هاشمي روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا گفت: در نيم فصل نخست همه تيم ها تلاش خود را براي جذاب تر شدن مسابقات كردند و اميدوارم در نيم فصل دوم كيفيت ليگ بالاتر برود و تيم ها هماهنگ تر باشند.

وي در رابطه با اينكه آيا شيوه برگزاري مسابقات ليگ باعث افت مسابقات نشده است، ادامه داد: اين ليگ با نظر خود سرمربيان تيم ها به اين شكل برگزار مي شود و تيم ها بايد به برگزاري دو بازي در هفته عادت كنند. تيم هايي كه كار خود را زودتر آغاز كردند مشكلي براي حضور در مسابقات ندارند و اين ناهماهنگي ها براي تيم هايي است كه كار خود را دير شروع كردند.

سرمربي تيم بسكتبال مهرام تهران گفت: بايد ياد بگيريم كه باشگاه ها زنده باشند و نفس بكشند و فقط به دنبال انجام كار هاي خود در روز هاي پاياني نباشيم. بازيكنان بايد بدانند كه بعد از يك مدت كوتاه كه از پايان فصل مي گذرد بايد به زندگي حرفه اي خود باز گردند.

وي در مورد پيشنهاد خود براي بالا رفتن كيفيت مسابقات ليگ، تصريح كرد: برگزاري مسابقات ليگ برتر بسكتبال در 8ماه و درگير بودن بازيكنان با ليگ در مدت زمان طولاني به سود بسكتبال ايران است ،زيرا اين كار باعث خواهد شد بازيكنان جوان هم فرصت بيشتري براي حضور در ميدان بدست بياورند.

وي اظهار داشت: بايد يكسري مشكلات از جمله حضور دير هنگام باشگاه در ليگ را برطرف كنيم و در غير اين صورت ليگ ما پيشرفت نخواهد كرد.

هاشمي در خصوص عملكرد تيم مهرام با توجه به جوانگرايي انجام شده در اين تيم و جدايي بازيكنان شاخص در ابتدا فصل، خاطرنشان كرد: هيچ وقت نگاهم به رده دوم جدول نيست و باخت ما مقابل بندر امام نقطه سياه مهرام در نيم فصل اول بود و دلايل آن هم به خود من باز مي گردد. آن بازي براي ما فاجعه بود و بايد در برگشت اين باخت را جبران كنيم.

وي افزود: به اين فكر نمي كنم كه مهره هاي تيمم با ساير تيم هاي مدعي چقدر تفاوت دارد ، زيرا چيزي كه اهميت دارد اين است كه شما از داشته هايتان به بهترين شكل استفاده كنيد. در آن روز به خاطر اشتباهات من، باختيم و مي دانم بازيكنانم توانايي هاي زيادي دارند.

هاشمي اظهار داشت: براي من بسيار مهم است كه بازيكنانم در سخت ترين شرايط تلاش خود را مي كنند و مي خواهند مهرام را موفق كنند.

وي خاطرنشان كرد: با هدف قهرماني وارد ليگ شده ايم و به غير از اين به هيچ چيز ديگر فكر نمي كنيم و اميدوارم در پايان فصل بازيكنانم به هدف خود برسند.

ورزشي (4) **9118**1561
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش