مسابقه وبلاگ نويسي ' عاشوراي انقلاب ' در خوزستان برگزار مي شود

اهواز- ايرنا- شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان خوزستان با همكاري شبكه وبلاگ نويسي 'نقل قول' و با همت افسران سايبري خوزستان، به مناسبت سالروز يوم الله 9 دي ماه 88 برگزار مي كند.

به گزارش روز يكشنبه خبرنگار ايرنا به نقل از شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان ، مسابقه بزرگ وبلاگ نويسي ' عاشوراي انقلاب' كه با هدف زنده نگه داشتن ياد و خاطره اين حماسه بزرگ و تاكيد دو باره بر نقش بر آب شدن توطئه ها و نقشه هاي شوم دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي توسط ملت آگاه كشور به رشته تحرير در آمده در شش محور و سه بخش برگزار خواهد شد.

بر اساس اين گزارش محورهاي مسابقه شامل محاكمه سران فتنه ظلم سران فتنه به ملت و نظام اسلامي

، نقش استكبار و نظام سلطه در فتنه 88 ، هتك حرمت عاشورا و عزاداران حسيني توسط فتنه گران ، نقش ولايت فقيه در تقابل با فتنه گران و هشياري مردم در تقابل با فتنه است.

بخش هاي مسابقه شامل يادداشت و مقاله ، شعر، عكس و پوستر بوده و علاقه مندان مي توانند آثار نوشتاري ، تحليلي و هنري خود را از تاريخ ششم دي ماه 1392 تا 16 دي ماه 1392 از طريق لينك شورا هماهنگي تبليغات اسلامي براي شركت در مسابقه ارسال كنند.

موارد قابل توجه در داوري ها توليدي بودن اثر ابتكار و نوآوري است و وبلاگ هايي كه تبليغات مسابقه ' عاشوراي انقلاب' را در وبلاگ خود قرار دهند از امتياز ويژه اي برخوردار خواهند شد.

مقام معظم رهبري در تبيين و اهميت حماسه يوم الله 9 دي 1388 فرمودند 'در 9 دي ، عاشورا به كمك ملت ايران آمد'.

646/538

سرخط اخبار استان‌ها