۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۳۲
کد خبر: 80925415
T T
۰ نفر
طرح هاي پليس در راستاي آرامش، آسايش و جلب رضايت مردم به اجرا درمي آيد

شهرقدس – ايرنا – فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران، ارتقاء امنيت، آرامش، آسايش و جلب رضايت مردم را از مهمترين اولويت هاي پليس اعلام كرد و گفت: طرح هاي پليس در اين راستا به اجرا درمي آيد.

به گزارش ايرنا، سردار 'ناصر اصلاني' روز چهارشنبه در جمع مسوولان و كاركنان ناجا در شهرستان قدس، افزود: اين مجموعه با تمام توان در تلاش است تا مطالبات و خواسته هاي مردمي را محقق كند و آرامش را براي آنان به ارمغان آورد.

وي از اجراي طرح امنيت اجتماعي محله محور با حضور پليس تخصصي غرب استان تهران در شهرستان قدس خبر داد و گفت: تهديدات و آسيب هاي اجتماعي موجب نارضايتي مردم شهرستان قدس شده كه آنها خواستار رفع اين موارد شدند.

اصلاني با اشاره به اينكه اين طرح طي دو مرحله به اجر در مي آيد، اظهار كرد: در مرحله اول با توزيع كنندگان مواد مخدر، مالخرها، سارقين و توزيع كنندگان كالاهاي قاچاق برخورد شده است.

فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران، بيان كرد: در مرحله دوم اين طرح با ارائه آموزش در صدد هستيم تا با بي نظمي هاي اجتماعي در زمينه هاي گوناگون و در نقاط مختلف شهر برخورد شود.

وي، ترافيك را يكي از معضلات اين شهرستان عنوان كرد و افزود: اجراي طرح پارك بان در اين زمينه موثر و كارساز است و اقدامات لازم براي اجراي اين طرح بايد انجام شود.

اصلاني تاكيد كرد: متاسفانه عليرغم كمبود پاركينگ عمومي، اين طرح در اغلب شهرهاي غرب استان تهران اجرا نمي شود.

وي از آمادگي اين مجموعه براي دستگاه هاي متولي براي مقابله با ساخت و سازهاي غير مجاز در اين شهرستان خبر داد و گفت: هرچند پليس در برخورد با ساخت و سازهاي غير مجاز و پاكسازي صد معابر، وظيفه اي ندارد اما آمادگي لازم براي همكاري با شهرداري را دارد.

فرماندار شهرقدس مردم را صاحبان اصلي انقلاب اسلامي دانست و اظهار كرد: تمامي فعاليت هاي دستگاه هاي اجرايي بايد براي افزايش رفاه و آسايش مردم انجام گيرد و آنان بايد طعم شيرين خدمت را بچشند.

'نور محمد فردي'ضعف نظارت و بازرسي را يكي از كاستي هاي دستگاه هاي اجرايي اعلام كرد و گفت: اگر نظارت و بازرسي در جامعه انجام نگيرد شاهد بي نظمي خواهيم بود.

فرماندار، كم عرض بودن معابر عمومي و وجود اصناف مزاجم را از مهمترين دلايل ايجاد ترافيك در اين شهرستان اعلام كرد و گفت: با مشاركت جدي مردم و همت و تلاش مسوولان مي توان اين معضل را برطرف كرد.

فرمانده انتظامي شهرستان قدس نيز در اين مراسم گفت: ارتقاء امنيت اجتماعي از مهمترين اولويت هاي اين مجموعه است و پليس با تمام توان در اين مسير گام برمي دارد.

سرهنگ 'حجت اله كرمي زند' با اشاره به حمايت و پشتيباني ساير دستگاه هاي اجرايي شهرستان، افزود: با اجراي طرح هاي مختلف شاهد ارتقاء امنيت اجتماعي در اين منطقه هستيم.

تهرام/519/ 699
۰ نفر