۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۱۷
کد خبر: 80924268
T T
۰ نفر
دانش آموزان در خانه نمي مانند/تعطيلي مدارس آسيب پذيراست

تهران بزرگ- ايرنا- در پي تشديد آلودگي هواي تهران مدارس ابتدايي پايتخت تعطيل شد كه اين امر مشكلاتي را براي خانواده هايي كه شاغل هستند، به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در پي تشديد آلودگي هواي تهران و نزديك شدن به شرايط اضطرار و با اعلام كميته كاهش آلودگي تهران مبني بر تعطيلي مهدكودك ها و مدارس در مقطع ابتدايي اين امر سبب نارضايتي خانواده هايي كه شاغل هستند، شده است.

خبرنگار ايرنا، در اين روز كه با توجه به آلودگي هوا بايد كودكان در خانه باشند، شاهد همراهي آنان با پدر و مادران در سطح شهر شد.

يكي از مادران شاغل يكي از ادارات تهران در اين باره به خبرنگار ايرنا گفت: اين تصميم براي خانواده هايي كه پدر و مادر شاغل هستند مشكلات زيادي به همراه دارد و مسوولين بايد بدانند كه نيمي از پدران و مادران تهراني شاغل هستند.

وي كه نمي خواست نامش فاش شود، افزود: در زماني كه مدارس تعطيل مي شود دانش آموزان و كودكان به دليل اينكه تنها در خانه نمانند به ادارات راه پيدا مي كنند و اين باعث نارضايتي خودمان و مسوولين ادارات مي شود.

اين مادر شاغل تهراني افزود: بايد فكري براي ادارات شود و در اين شرايط آلوده بهتر بود در كنار مدارس ادارات هم تعطيل مي شد تا بچه ها در كنار پدر و مادرشان در خانه بمانند نه اينكه سرگردان در مسير رفت و آمد با پدر و مادرشان باشند.

به نظر مي رسد بسياري از پدر و مادراني كه شاغل هستند و دانش آموز ابتدايي دارند در اين مواقع يا بايد مرخصي بگيرند يا اينكه كودكان خود را به محل كار خود بياورند كه اين مساله سبب مشكلاتي شده است.

سلامت جامعه مورد تاكيد مسوولين قرار دارد و براي حفظ سلامت شهروندان تهراني در اين روزهاي آلوده تهران بايد فكري اساسي و جدي شود.

تهرام/7243/ 699
۰ نفر