۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۳:۴۸
کد خبر: 80915624
T T
۰ نفر
12 واحد مسكوني در اثر زلزله در استان كرمانشاه خسارت ديد

كرمانشاه - ايرنا - مديرعامل جمعيت هلال احمر استان كرمانشاه گفت: بر اثر زلزله صبح امروز (جمعه) 12 واحد مسكوني روستايي در استان كرمانشاه دچار خسارت شده است.

'عادل شفيعي' در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين واحدهاي روستايي كه عمدتا در بخش 'ازگله' از توابع شهرستان ثلاث باباجاني قرار دارند، دچار خسارت جزيي و ترك خوردگي شده است.

وي گفت: به محض وقوع زلزله 4/5 ريشتري ساعت 10و 21دقيقه امروز در شهر خانقين عراق و 15 كيلومتري مناطق مرزي كشورمان، 11 گروه ارزياب از جمعيت هلال احمر استان كرمانشاه به شهرستان هاي قصرشيرين، سرپل ذهاب، گيلانغرب و ثلاث باباجاني اعزام شدند.

وي گفت: براساس گزارش هاي رسيده خوشبختانه تاكنون هيچ گونه تلفان جاني از اين زلزله در استان گزارش نشده است.

وي اظهار كرد: با توجه به وقوع چند پس لرزه ديگر در مناطق مرزي استان كرمانشاه، جمعيت هلال احمر هم اكنون 12 تيم عملياتي را در شهرهاي كرند غرب، سرپل ذهاب، گيلانغرب و قصرشيرين مستقر كرده است تا به محض وقوع حادثه اي ديگر نيروهاي امدادي به سرعت وارد عمل شوند.

زلزله صبح امروز باعث وحشت مردم استان كرمانشاه بخصوص اهالي شهرها و روستاهاي مرزي اين استان شد و مردم مناطق نزديك به كانون زلزله وحشت زده و به سرعت منازل مسكوني و كسب و كار خود را ترك كردند.

567/681
۰ نفر