۳۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۹:۴۹
کد خبر: 80870959
T T
۰ نفر
ناصر شفق: نوجوانان ایران تیم كانادا را دست كم گرفته بودند

دوبی - سرپرست كمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: نوجوانان ایران، تیم كانادا را دست كم گرفته و نتوانستند مقابل این تیم نتیجه لازم را كسب كنند.

به گزارش ایرنا،‌ «ناصر شفق» سه شنبه شب در پایان دیدار تیم های فوتبال نوجوانان ایران و كانادا در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا به امارات با اشاره به دیدار تحسین برانگیز نوجوانان كشورمان برابر تیم آرژانتین اظهار داشت: بازیكنان، امروز تمركز خود را از دست داده و نتوانستند شایستگی های خود را به نمایش بگذارند.

وی افزود: در هر رده سنی اگر بازیكنان تیم به جز بازی مقابل حریف به مساله دیگری فكر كنند به مشكل خواهند خورد و امروز این اتفاق برای بازیكنان ما افتاد و این در حالی بود كه دوستی مهر از قبل این نكته را بارها به بازیكنان یادآور شده بود.

وی با بیان اینكه نباید تیم كانادا را دست كم می گرفتیم، تصریح كرد: بازیكنان در بازی امروز كار گروهی و پاسكاری كمتری نسبت به بازی برابر آرژانتین داشتند، البته بازیكنان ایرانی همواره نشان داده اند مرد روزهای سخت هستند و اطمینان دارم اگر در این بازی حریف ما تیم برزیل بود، بازیكنانمان همانند دیدار برابر آرژانتین سخت كوش تر بودند.

به گفته وی، متاسفانه بازیكنان ما برابر تیم های كم نام و نشان از تمام توانشان استفاده نمی كنند و این به ضررشان تمام می شود.

به اعتقاد وی تمام تیم هایی كه تا این مرحله از جام جهانی صعود كرده اند، تیم های سرسختی هستند و به جز چند تیم كه گل های زیادی در بازی های خود دریافت كرده اند، بقیه تیم ها در مقابل یكدیگر بازی های پایاپایی به نمایش گذاشتند.

وی در باره تیم اتریش نیز گفت: بازیكنان تیم فوتبال كشورمان در بازی مقابل اتریش كه تیمی به مراتب سخت تر از كاناداست باید به سه امتیاز بازی دست یابند چرا كه تیم اتریش در بازی مقابل كانادا به مراتب بازی بهتری نسبت به حریف خود به نمایش گذاشت.

وی ابراز امیدواری كرد، امیدوارم شرایط به گونه ای باشد تیم ما مرحله به مرحله به تمركز بیشتری دست یابد و بازی های بهتری مقابل حریفان خود به نمایش بگذارد.

ورزشی (4). ** 7537 ** 9144 ** 1589
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش