۳۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۸
کد خبر: 80869703
T T
۰ نفر
پيام تسليت استاندار فارس و امام جمعه شيراز به مناسبت درگذشت همسر آيت الله حائري شيرازي

شيراز- آيت الله اسدالله ايماني نماينده رهبر معظم انقلاب در استان فارس و امام جمعه شيراز و دكتر سيد محمد احمدي استاندار فارس در پيام مشتركي درگذشت همسر آيت الله حائري شيرازي نماينده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبري را تسليت گفتند.

در اين پيام كه نسخه اي از آن روز سه شنبه به ايرنا ارسال شد خطاب به آيت الله حائري شيرازي آمده است : خبر ناگوار فقدان همسر گراميتان مرحومه مغفوره بانو سيده نيره حسيني الهاشمي رحمه الله عليها صبيه مرجع فقيد حضرت آيت الله العظمي سيد نورالدين حسيني الهاشمي (رض) و يار ديرين حضرتعالي در دوران گوناگون زندگي از جمله دوران سخت مبارزه در پيش و پس از انقلاب و همراه و صبور و وفادار آن جناب در دوران خدمات صادقانه تان در مسووليت هاي مختلف پس از انقلاب موجب تاسف و تالم گرديد.

اين دو مقام در اين پيام افزوده اند:ضمن عرض تسليت اين ضايعه مولمه به جنابعالي ، آقازادگان محترم و بيوت رفيع حسيني الهاشمي ، حائري شيرازي و جميع بستگان غفران و رحمت الهي را براي آن بانوي مكرمه از درگاه حضرت حق مسالت نموده و صبر بر اين مصيبت را از درگاهش خواستاريم .

استاندار فارس و امام جمعه شيراز دراين بيانيه مشترك از عموم مردم براي شركت در مراسم تشييع ، تدفين و تكريم اين بانوي گرامي دعوت به عمل آورده است .

مراسم تشييع و تدفين پيكر همسر آيت الله حائري شيرازي كه سه شنبه شب در شيراز درگذشت، روز چهارشنبه ساعت 30/8 صبح در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسي شاهچراغ (ع) انجام مي شود.

همسر آيت الله حائري شيرازي، دختر سيد نورالدين حسيني الهاشمي است.

آيت الله حسيني الهاشمي از مبارزان مشهور و مقابله كنندگان با استعمارگران است و نزد اهالي جنوب كشور از احترام خاصي برخوردار است.ك/1

677 / 667 /675
۰ نفر