۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۲:۲۱
کد خبر: 80637491
T T
۰ نفر
پيروزي استقلال مقابل العين/ آبي پوشان ايران با صدرنشيني صعود كردند

تهران- تيم فوتبال استقلال ايران با برتري مقابل العين امارات در هفته ششم و پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا، به عنوان صدرنشين گروه دي (D) به مرحله يك هشتم نهايي اين رقابت ها صعود كرد.

به گزارش ایرنا، در این دیدار كه شامگاه سه شنبه به میزبانی تیم العین در امارات برگزار شد، شاگردان 'امیر قلعه نویی' با گل دقیقه 80 جواد نكونام كه از ضربه پنالتی به دست آمد، میزبان خود را شكست دادند.

در دقیقه 79، سیاوش اكبرپور مهاجم تیم استقلال كه در نیمه دوم به میدان آمد، در محوطه جریمه تیم العین توسط مدافع تیم حریف سرنگون شد و داور ژاپنی بازی پنالتی اعلام كرد و این ضربه را جواد نكونام به گل تبدیل كرد.

در دیگر دیدار گروه دی (D) تیم الهلال عربستان با دو گل بر تیم الریان قطر غلبه كرد.

به این ترتیب تیم های استقلال ایران و الهلال عربستان به ترتیب با 13 و 12 امتیاز به عنوان تیم های اول و دوم گروه دی (D) لیگ قهرمانان آسیا به مرحله یك هشتم نهایی صعود كردند تا در مرحله بعد رو در روی تیم های صعود كننده از گروه بی (B) قرار گیرند.

مسابقه های فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا با حضور 32 تیم در 8 گروه 4 تیمی برگزار می شود و از هر گروه 2 تیم به مرحله یك هشتم نهایی صعود می كنند.

دیدارهای مرحله یك هشتم نهایی بین تیم های اول و دوم گروه ها به صورت رفت و برگشت انجام می شود و تیم هایی كه از مرحله گروهی به عنوان صدرنشین صعود كنند، در بازی برگشت میزبان خواهند بود.

ورزشی(2)**7537**1368**
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش