۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۱:۴۲
کد خبر: 80629350
T T
۰ نفر
نخبه اصفهاني: احمدي نژاد در دوران رياست جمهوري با ناملايمات بسياري روبرو شد

اصفهان- يكي از نخبگان استان اصفهان گفت: دكتر احمدي نژاد در دوران رياست جمهوري خود با ناملايمات بسياري روبرو شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'سید محسن موسویان' عصر چهارشنبه در آیین حماسه حضور كه عصر چهارشنبه با حضور رییس جمهوری و 'اسفندیار رحیم مشایی' مسوول دبیرخانه جنبش عدم تعهد در تالار همایش های راه و ترابری برگزار شد، افزود: احمدی نژاد در مقابل این ناملایمات صبر كرد و از زیر بار مسوولیت شانه خالی نكرد.

وی اظهاركرد: احمدی نژاد نه یك شخص، بلكه پدیده ای است كه روح تاریخی توحید را از خاتم الانبیاء(ص) تا خاتم الاوصیاء(ع) در برگرفته است.

وی تصریح كرد: رییس جمهوری سنت هایی را كه در قرآن خوانده بودیم را به منصه ی ظهور رساند و فهمیدیم كه قرآن، زنده ی همیشه ماندگار است.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: امروز من و شما در حال پس دادن آزمایش های خود در راه تحقق این سنت های الهی هستیم.

این استاد دانشگاه اظهار كرد: امروز انقلاب اسلامی در یك بستر تاریخی، مسیر توحیدی خود را ادامه می دهد.

حجت الاسلام موسویان با اشاره به تهاجمات علیه معارف اسلام شامل شهادت، ولایت و ارزش های انقلاب تاكید كرد: در این فضا همه انتظار راه نجاتی بودیم و در این مسیر مكتب انقلاب با حضور احمدی نژاد جان تازه ای گرفت.

وی تصریح كرد: امروز مكررا شاهد تكرار حوادث تاریخ هستیم و هرچه به سمت توحیدی شدن پیش می رویم، تاریخ به صورت یكجا نمایان تر می شود.

این نخبه اصفهانی اظهار كرد: امروز فضایی به وجود آمده كه بادمجان دورقاب چین ها و برخی افراد جدا شده اند و شاهد خواهیم بود كه حقایق بیشتر تجلی پیدا می كند.

وی گفت: هر چه در تاریخ جلوتر می رویم تجلی ظهور خدا بیشتر می شود.

این استاد دانشگاه خاطرنشان كرد: آمدن انقلاب ظهور تام بود و با آمدن این مكتب ظهور آن بیشتر شد و در آینده نیز با همین منوال این ظهور بیشتر خواهد شد.

حجت الاسلام موسویان گفت: هر شخصی كه شعائر الهی را زنده نگه دارد، با او درگیر می شوند و در مقابل او می ایستند و مظلوم هم می شود.

وی افزود: به خاطر دفاع از حق و اینكه بگوییم پروردگار ما خدای یكتاست، افراد را از حزب های خود جدا می كنند ولی ما ایستاده ایم و شاهد حماسه پرشور و پررنگ در آینده خواهیم بود.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهاركرد: انقلاب اسلامی، اسلام را از بستر گوشه های خرابات به صورت عملی به بستر جامعه كشانده است.

وی اظهار كرد: در جامعه امروز، معارف توحیدی، رنگ تازه ای به خود گرفته است.

رییس جمهوری و هیات دولت در قالب چهارمین سفر به اصفهان روز چهارشنبه به این استان سفر كردند.

7134/510/10118**1368**
۰ نفر