۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۱۶
کد خبر: 80622904
T T
۰ نفر
فرصتي براي انتقام / روزبهاني به مصاف حريف المپيكي اش مي رود

تهران - 'احسان روزبهاني'، بوكسور ملي پوش كشورمان وتيم آستانه آرلانس پس از پيروزي مقابل بوكسور مكزيكي، براي رويارويي با حريف المپيكي خود آماده مي شود.

به گزارش ایرنا، این بوكسورشب گذشته(31 فروردین)دردیدارنیمه نهایی لیگ نیمه حرفه ای بوكس جهان برای تیم آستانه آرلانس به روی رینگ رفت و توانست حریف مكزیكی خود را در همان دقایق نخست ناك اوت كند.

تیم آستانه آرلانس قزاقستان در این دیدار توانست با نتیجه پنج بر صفر تیم مكزیك را شكست دهد تا برای كسب عنوان قهرمانی مقابل بوكسورهای اكراینی صف آرایی كند.

احسان روزبهانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در رابطه با پیروزی خود مقابل بوكسور مكزیكی گفت: 'بوژان میكسویچ' چندین عنوان قهرمانی قاره ای را در كارنامه خود دارد و با توجه به دیدارهایی كه از او دیدم جنگنده بوكس می كند.

وی افزود: این بوكسور پیش از این 2 مبارزه زیبا در لیگ نیمه حرفه ای جهان از خود به نمایش گذاشته بود و یكی از امید های تیم مكزیك محسوب می شد.

بوكسور ایرانی تیم آستانه آرلانس بیان كرد: با توجه به افت جسمانی خود، از نیروی جنگندگی میكسویچ هراس داشتم اما در رینگ با 2 مشت سنگین این بوكسور را از پا در آوردم.

وی در رابطه با دیدار نهایی لیگ نیمه حرفه بوكس جهان بین تیم های آستانه آرلانس و اوكراین اوتاماش گفت: تیم اوكراین در این دوره از رقابت ها بسیار قدرتمند ظاهر شده است و از چند مدال آور المپیكی در تركیب خود استفاده می كند.

روزبهانی ادامه داد: اوكراین مهمترین دغدغه ما در لیگ جهانی محسوب می شود از این رو برای رویاروی با این تیم باید خود را آماده كنیم.

وی اعلام كرد: بوكسوری كه در رقابت های المپیك لندن من را شكست داد و مدال برنز این رقابت ها را از من گرفت در دیدار فینال لیگ جهانی در وزن 85 برای تیم اوكراین به روی رینگ خواهد آمد.

بوكسور المپیكی ایران یادآور شد: این بوكسور خوش تكنیك اوكراینی از قدی بلند و دستانی كشیده بهره می برد كه ضربه زدن و نزدیك شدن به او را دشوار می كند.

وی یادآور شد: تمام تلاش خود را می كنم تا در دیدار فینال این بوكسور را مغلوب و شایستگی خود را برای كسب مدال المپیك اثبات كنم.

دیدارهای رفت و برگشت فینال لیگ نیمه حرفه ای بوكس جهان 20 و 21 اردیبهشت در شهر آستانه قزاقستان برگزار خواهد شد.

ورزشی(4)**9303**1553

سرخط اخبار ورزش