۳۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۲۶
کد خبر: 80622228
T T
۰ نفر

تيم جودوي مردان ايران به مقام چهارم آسيا دست يافت

۳۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۲۶
کد خبر: 80622228
تيم جودوي مردان ايران به مقام چهارم آسيا دست يافت

تهران - تيم ملي جودوي ايران با كسب يك مدال طلا و يك نقره به مقام چهارم رقابت هاي قهرماني بزرگسالان آسيا در تايلند دست يافت.

به گزارش ایرنا، رقابت های بخش انفرادی بیست و یكمین دوره جودوی قهرمانی آسیا كه روز گذشته با حضور نمایندگان 28 كشور در بانكوك پایتخت تایلند اغاز شده بود، عصر امروز با قهرمانی ژاپن و قرار گرفتن تیم ایران برسكوی چهارم به پایان رسید. همچنین تیم ایران كه بدون تیم بانوان راهی این پیكارها شده بود در مجموع دو بخش مردان و بانوان به عنوان ششمی رسید.

دربخش مردان تیم ملی ژاپن با 3 مدال طلا و 2 نقره قهرمان شد وتیم ملی كره جنوبی با یك مدال طلا، 3 نقره و 3 برنز برسكوی دوم قرار گرفت و مغولستان با یك مدال طلا، یك نقره و دو برنز عنوان سومی را كسب كرد.

ایران نیز با مدال طلای جواد محجوب در وزن منهای 100 كیلوگرم و امیر قاسمی نژاد در منهای 81 كیلوگرم رتبه چهارم را به دست آورد و كره شمالی نیز با یك مدال طلا پنجم شد.

در مجموع دو بخش مردان و زنان ژاپن با كسب 6 مدال طلا، 3 نقره و دو برنز برسكوی نخست ایستاد، كره جنوبی با 4 مدال طلا، 4 نقره و 3 برنز دوم شد و مغولستان با 1 طلا، 3 نقره و 6 برنز عنوان سومی را به نام خود ثبت كرد. كره شمالی و چین نیز رتبه های چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند.

تیم ایران در مجموع با كسب یك مدال طلا و یك برنز به عنوان ششمی دست یافت.

پیكارهای بخش تیمی هم فردا یكشنبه برگزار می شود كه ملی پوشان كشورمان در نخستین گام به مصاف امارات می روند.

تیم ایران سال گذشته در رقابت های قهرمانی آسیا كه به میزبانی ازبكستان برگزار شد با كسب یك مدال طلا، یك نقره و یك برنز به عنوان سومی بخش مردان رسیده بود.

ورزشی(2)**3783**1590

سرخط اخبار ورزش