۹ اسفند ۱۳۹۱، ۲۰:۵۰
کد خبر: 80563382
T T
۰ نفر
تساوي استقلال ايران و الريان قطر/ ضعف هميشگي رحمتي پيروزي را از آبي پوشان گرفت

تهران - تيم فوتبال استقلال ايران در هفته نخست ليگ قهرمانان آسيا مقابل ميزبان خود تيم الريان قطر به تساوي 3 بر 3 رسيد.

به گزارش ایرنا، این دیدار امشب (چهارشنبه) در شهر دوحه قطر برگزار شد و ابتدا تیم استقلال ایران با گلزنی جی لوید ساموئل در دقیقه 27 از میزبان خود پیش افتاد.

در دقیقه 36، بنجامین ویلیام داور استرالیایی بازی در صحنه ای مشكوك، برخورد توپ به دست حنیف عمران زاده مدافع تیم استقلال را پنالتی تشخیص داد و رودریگو تاباتا، این ضربه را به گل تبدیل كرد.

آرش برهانی در ثانیه های پایانی وقت اضافه نیمه نخست، دومین گل تیم استقلال ایران را به ثمر رساند تا نماینده كشورمان با شایستگی، نیمه نخست را به سود خود رقم بزند.

تیم فوتبال استقلال ایران در نیمه نخست این دیدار، بهتر از میزبان خود ظاهر شد و ضربه بازیكنان استقلال در این نیمه، دو بار به تیرك دروازه تیم الریان قطر برخورد كرد.

در نیمه دوم، دو تیم بازی پایاپایی به نمایش گذاشتند. در دقیقه 56حنیف عمران زاده با ضربه سر، توپ را درون دروازه الریان قطر جای داد اما داور مسابقه با اعلام آفساید، این گل را نپذیرفت.

در دقیقه 58، حنیف عمران زاده مدافع تیم استقلال، توپ ارسالی توسط رودریگو تاباتا را به اشتباه با ضربه سر وارد دروازه خودی كرد تا تیم الریان به گل تساوی برسد.

در دقیقه 84، ضربه آكروباتیك و زیبای فرهاد مجیدی با دفع ناقص سنگربان تیم الریان قطر همراه شد و پس از آن مدافع الریان روی فرزاد حاتمی خطا كرد تا داور بازی پنالتی اعلام كند. این ضربه توسط جواد نكونام به گل سوم تیم استقلال تبدیل شد.

در دقیقه 87، نیلمار داسیلوا روی ضعف همیشگی سیدمهدی رحمتی سنگربان تیم استقلال ایران در خروج از دروازه توانست گل سوم الریان قطر را به ثمر برساند و بازی با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید.

تیم فوتبال استقلال ایران، در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا با تیم های الریان قطر، الهلال عربستان سعودی و العین امارات عربی متحده همگروه است.

ورزشی (2). ** 7537 ** 1589
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش