رييس جمهوري از برگزاري نشست خبري درباره بودجه در هفته آينده خبر داد/منظور از زنده باد بهار امام زمان (عج) است

تهران - رييس جمهوري با بيان اين كه كار بررسي و تنظيم لايحه بودجه در دولت تمام شده است و در آينده نزديك به مجلس تقديم خواهد شد، گفت: هفته آينده نشست خبري براي ارايه توضيحاتي درباره لايحه بودجه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، 'محمود احمدی نژاد' روز چهارشنبه در پایان جلسه هیات دولت برای دقایقی در جمع صمیمی خبرنگاران حضور یافت و در خصوص حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نیز گفت: من همیشه به ملت اعتماد كامل دارم، برخی كه به این موضوع تردید دارند، در واقع این تردید در خودشان است.

رییس جمهوری درپاسخ به سوال ایرنا كه عبارت'زنده باد بهار شما' در سخنرانی 22 بهمن واكنش‌هایی را به دنبال داشته است و عده‌ای آن را انتخاباتی می‌دانند، افزود: آیا همه چیز در این مملكت انتخابات است؟ یعنی كار دیگری وجود ندارد؟

احمدی نژاد با تاكید بر این كه موضوع سخنرانی من در این عبارت امام زمان (عج) بود، ادامه داد: باید به جای زنده باد بهار بگوییم زنده باد پاییز؟

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این كه عنوان شد عده‌ای بر طبل وجود گسست و فاصله میان دولت و رهبری می‌كوبند، آیا چنین چیزی صحت دارد؟، گفت: شما سخنرانی من و آقا را گوش كرده‌اید؟ یكبار دیگر گوش كنید و بخوانید.

احمدی نژاد در پاسخ به سوالی در خصوص حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و پیش بینی این حضور خاطرنشان كرد: همیشه به ملت اعتمادی كامل داریم و برخی‌ها كه تردید می‌كنند؛ خودشان دچار تردید شده‌اند.

وی با تاكید بر این كه انقلاب و كشور متعلق به ملت است، یادآور شد: این ملت بیدار، زنده، بزرگ، آرمانی و تاریخ ساز است و كار خود را می‌كند و این امثال ما هستیم كه اگر اتفاقی در نظرات ما ایجاد شود فكر می‌كنیم اتفاقی افتاده است! كه اینطور نیست.

رییس جمهوری تصریح كرد: در طول 35 سال گذشته هیچگاه تردیدی نسبت به ملت نداشته‌ام چون عظمت ملت ایران را می‌شناختم.

احمدی نژاد در پاسخ به سوالی در خصوص مذاكرات هسته‌ای ایران با آژانس بین المللیل انرژی اتمی گفت: ایران هسته‌ای شده است و برگشت از این مسیر ممكن نیست.

وی با تاكید بر این كه راهی جزء گفت و گو در موضوع پرونده هسته‌ای ایران وجود ندارد، افزود: بهتر است به جای تقابل همكاری كنیم.

رییس جمهوری در پاسخ به سوالی در خصوص درخواست نمایندگان آژانس برای بازدید از پارچین، خاطرنشان كرد: جزییات این بازدید توسط گروهی بررسی می‌شود و نظر می‌دهند كه من در این خصوص دخالتی ندارم.

احمدی نژاد تاكید كرد: ایران بر اساس قانون دارای معاهداتی با آژانس است و بر اساس آن باید حقوق قطعی ملت ایران محترم شمرده شود.

سیام(3)**9187**9171**1723**9132
۰ نفر